Avreiseklar og lompelunsj

Hei dere 🙂 Her kommer en rask oppdatering før jeg setter meg på flybussen med herlige jenter. Kofferten er pakket, og ettersom jeg har god erfaring med å blogge mens jeg er på reisefot tenkte jeg å få til det i helgen også. Ipad og kamera er pakket ned og hvis det blir litt lenge mellom innleggene oppdaterer jeg alltid Facebook og Instagram ganske ofte om jeg skulle være savnet. Med pakking og trening går rakk jeg ikke å lage noen lunsj til i dag, men nå om dagen er det heldigvis ikke krise om jeg ikke har matpakke med. Det finnes jo mange sunne og gode alternativer å velge mellom. Speltlompepizza i ovnene er noe av det beste jeg vet, men når tiden er knapp fungerer det super å ha de i mikroen også. En pakke speltlomper, en pakke kokt skinke, ost og sukkerfri ketchup ble dagens lunsj. Supergod og enkel, med både karbohydrater, proteiner og fett 🙂  

Jeg skulle jo i utgangspunktet ha totalt treningsfri denne helgen, før en av mine fine reisepartnere sendte melding om vi ike skulle ha med oss joggesko. Det er jo så fint i København at det er perfekt å løpe rundt på sightseeing. Jeg jo tenkt å gjennoføre halvmaraton til neste høst også, så det er bare å begynne treninga. Det lengste jeg har løpt i et strekk så langt i livet er 10 kilometer, og et halvmaraton er jo på 21 – så det er godt jeg har tid til å trene meg opp! Jeg har faktisk kommet meg ut på et par løpeøkter de siste ukene også – jeg synes det er super godt å løpe avgårde i den friske høstluften. Når jeg trener styrke liker jeg å ha tettsittende klær slik at jeg faktisk ser musklene mine jobbe, mens jeg ofte går for litt løsere plagg til løping. Det er mye mer behangelig synes jeg 🙂

 

Tskjorte perfekt til løping fra Puma finner du her – og ut dagen i dag er den faktisk på tilbud til bare 49,- hos X-life.

 Nå er jeg virkelig kalr for tidenes jentetur! Dette har jeg gledet meg så lenge til, og det er min belønning til meg selv etter å ha stått over alt for mange jentekvelder denne høsten. Nå skal det virkelig gjøres opp for 🙂 Shopping og champagne står høyest på planene over things to do! Det var egentlig ikke meningen å fortsette med vippeextensions etter konkurransene, men jeg ble faktisk avhening. Så nå er jeg vippefin og superfornøyd etter besøket mitt på Glimt og klar for høy champagnefaktor i Danmark! Questbarer er pakket med å håndbagasjen også, viktig med påfyll på veien 🙂


Denne smaken er så utrolig digg – du finner den selvfølgelig hos Iherb. Bruker du koden SIV084 får du til og med rabatt på første bestilling. 

Da gjenstår det bare å ønske dere en fantastisk helg – det skal iallefall jeg ha!

11 kommentarer
    1. Anbefaler dere virkelig å besøke både Torvhallerne ved Nørreport station og 42 raw på pilestræde 32! Av parker er Ørstedparken og Fælledparken virkelig gode turmuligheter, samt rundt Søerne som strekker seg fra Frederiksberg -> Nørrebro -> Østerbro.
      God tur 😀

    2. Hei 🙂
      Jeg liker virkelig ikke speltlomper, har prøvd det flere ganger men det faller ikke i smak. Så jeg lurte på om du visste om noen lignende, og ca like sunt som jeg kan bruke som erstatning for lefser?

    3. eg er veldig fan av alle fitnessutøvarar. Eg driver og trenar meg til drømmekroppen. blir så inspirert av å lese bloggen din. eg håpar du vill sjekke ut bloggen min og kanskje dela den vidare. Kanskje komme med nokon trenings tips? 🙂 bloggar om framgangen min, har ein lang veg å gå enda! nyetider.blogg.no

    4. Jeg beundrer måten du trener på og motivasjonen du har! Finnes så enormt mange treningsbloggere, men får ingen motivasjon av andre enn deg. Jeg hadde bare et spørsmål som jeg lenge har lurt på:
      Etter at konkurranser er over og dere går over på et mer vanlig kosthold (fra streng diett) så har jeg hørt mange legger på seg en god del kilo vann? Altså at man får mye vann i kroppen. Jeg har aldri stilt opp i slike konkurranser eller trent så beinhardt som dere.. Men har gått på strenge dietter. I et år nå har jeg slitet med EKSTREMT mye vann i kroppen dersom jeg spiser normalt. Altså, hoven i fjeset, føtter, hender osv. Hva kommer dette av? Og hva kan jeg eventuelt gjøre for å unngå dette? Blir gal! På mitt verste har jeg gått opp 7 kg vann på noen dager!
      Hadde satt så stor pris på svar 🙂
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg