Backattack og sjokoladekos

God morgen! Det er torsdag, og jeg er snart klar for ukens siste arbeidsdag. Men før jeg løper avgårde til jobb tenkte jeg at jeg skulle dele en skikkelig god øvelse med dere. Måten jeg utfører rygghev på er nemlig litt annerledes enn det som folk flest gjør. Mange kjører den jo med vekt for ekstra belastning, men jeg kjører den heller med to vekter som dere ser på bildene under. På denne måten får jeg samtlidig aktivert øvre del og bakside rygg – det er så fantastisk fint når disse musklene er godt utviklet!

Denne øvelsen er så herlig – det er det jo alltid å trene rygg. Det er nok favorittøka mi, ikke rart jeg var verdens største glis med tilbakevendte bollekinn på Club Fitness etter gjennomført økt. Godt fornøyd i tights fra Rohnisch, topp fra Reebok og svettebånd fra Kari Traa. Viktig å være fargerik og fresh på trening nå som det er mørkere ute – farger gjør meg så glaad 😀

En annen ting som gjør meg glad er sjokolade! Det gjelder vel flere jenter enn meg, og derfor er det fint at det finnes litt sunnere alternativer enn melkesjokolade 🙂  Raw gojibær dekket med 70% sjokolade er perfekt kos sammen med en kopp kaffe. Du finner den her, og det anbefales å kjøpe mer enn en pakke for den går nemlig fort ned! Ja, jeg snakker av erfaring 😉


Lenkene i innlegget er sponset.

12 kommentarer
    1. Tusen takk for tips for et litt annerledes rygghev! Will try it out! Ha en herlig siste dag, og en faaantastisk mini ferie i helgen!:-D

    2. Den må jeg prøve 😀 pleier å ta rygghev på en annen måte for å trene rumpa og.
      Hely enig med deg, favorittøktene er definitivt rygg! Så gleder meg til i mårrå når det står på planen, da skal jeg prøve denne 🙂
      Et random spørsmål: har du tenk å stille i 2015? Hehe. Jeg har planer om det skjønner du, og vært så utrolig morsomt å kunne få møtt deg eller noe! Haha, jeg er ingen farlig stalker.. bare en stor fan 🙂
      Kos deg på jobb i dag og resten av dagen <3

    3. christine: oii, 2015 er lagt fram i tid gitt 🙂 jeg skal stille til våren vet jeg iallefall, så får vi se hva som skjer etter det 🙂 Veldig gøy å høre da, og gøy at di tenker å stille 😀

    4. Har tatt insiprasjon av treningsprogrammet du la ut, og det er virkelig helt fantastisk! så vi er 2 om å være superhappy etter dagens rygg og bisepsøkt! du er virkelig helt fantastisk! ha en strålende dag videre 😀

    5. Hihi, ikke spesielt store de bollekinnene!
      Fine treningsklær! Må si du kledde den gule toppen 🙂
      Du har (HELT) sikkert mye mer erfaring når det kommer til treningsklær enn jeg, (har kun tights fra H&M) så jeg lurte litt på hva som er din tightsfavoritt, og gjerne nr 2 også! Greit med en liten rangering. Selv om jeg nok regner med at det også her er smak og behag som avgjør, så har du sikkert hatt en del som du liker og evt ikke liker.. Kan være du har hatt et sånt innlegg også, men jeg synes stort sett jeg bare har sett deg i nye treningsklær, men uten å vite om noen er merkbart bedre en de andre 😉

    6. Jeg er helt enig i at det å trene rygg alltid er like gøy! 🙂 Denne øvelsen må jeg definitivt prøve! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg