Dagens dobbel

God tirsdagskveld 🙂 Jeg har ikke gjennomført bare en men TO styrkeøkter i dag! Ikke verst, om jeg så skal si det selv. Det er absolutt ikke nødvendig med to økter på samme dag, men det er så gøy å trene for tiden. Helt ærlig så har jeg en liten baktanke med det og jeg reiser nemlig bort rett etter jobb på torsdag og kommer ikke hjem før mandagskveld. Med gårsdagens økt, to økter i dag og den siste i morgen rekker jeg da å gjennomføre hele programmet mitt denne uken før jeg tar flyet til Danmark. Jeg skal nemlig på jentetur til København, det er min belønning til meg selv etter høstens hardkjør. Fem jenter, shopping , vin og kos blir rett og slett magisk – og trening kommer nok ikke til å være i tankene mine. Derfor gjør jeg unna det nå, så kan jeg virkelig sette meg på flyet med den aller beste samvittighet!


Jeg har matchende topp og tights fra Rohnisch – Siri har topp og tights fra Better Bodies. (Sponsede lenker)

Den første økta ble kjørt med fineste Siri – en bedre treningspartner kan jeg ikke be om! Rygg, triceps og mage fikk gjennomgå før jeg dro hjem for litt påfyll. Jeg skulle liksom holde meg unna sukker frem til jenteturen men jeg klarte bare ikke i dag, haha! Unnskylder meg selv med at kroppen trenger engeri for å gjennomføre to styrkeøkter, og posen min med yoghurtnøtter ropte virkelig på meg! Det samme gjorde knekkebrødene med brunost  – det er så godt! Jeg orker uansett ikke å være alt for streng med meg selv nå om dagen selv om jeg helst holder meg sukkerfri i ukedagene. Det er bare ikke så lett bestandig 🙂


Rakk å spise, skifte sko og tights før den andre økta på skuldre og triceps ventet. Så nå gjenstår bare den siste beinøkta i morgen – og jeg gleder meg faktisk allerede! Så fornøyd med programmet mitt – og jeg kommer til å følge det i minst 8 uker før jeg bytter. Er dere fortsatt med meg folkens?

Nå skal jeg faktisk spise enda litt mer og pakke litt sånn at jeg er klar for tur. Må lete frem kjoler og høye hæler – det har ikke blitt brukt på en stund så jeg må nok grave dypt i klesskapet! Hva har du trent i dag?

16 kommentarer
    1. Får alltid så god følelse etter å ha trent to økter på en dag, da kan man liksom slappe skikkelig av etterpå. Her har det kun blitt ei økt, men virkelig ei god styrkeøkt!

    2. Så kjekt med jentetur da! 😀
      Treningsfri i dag, men i morgen blir det styrke for hele kroppen som vanlig (3xuka) 😉
      – Til anomym: Hvis du spiser 10 stekebrett knekkebrød med 2kg brunost hver dag i én mnd, vil jeg påstå at det er usunt… -.-

    3. Den følelsen! <3
      Men du skal jo til København! Hadde vært kult med en liten København"guide" med anbefalinger og bilder. 🙂

    4. Haha, du er herlig Nora! Måtte det bli TIDENES jentetur på deg!! I dag har jeg trent…tålmodighet vil jeg si… Og litt kondisjon til og fra jobb på sykkelen!:-D

    5. herlig med to styrke økter på en dag da
      Eg har trent to økter svømming skulle egentlig trene basis mellom øktene men i dag ville kroppen heller sove, og det er jo viktig å lytte til kroppen.
      hvor lange er styrkeøktene dine sånn ca i tid?

    6. Jeg følger programmet ditt og er veldig fornøyd, hehe! Håper du kan legge ut program for hver gang du bytter:-)

    7. Liker bloggen din jeg, Nora! Noen ganger må regler brytes også, og det må være greit! 😉 Jeg trente olympisk vektløftning og tung bøy i går. Weee, superhekta!
      Kan du skrive litt om matoppsettet ditt i forhold til periodisk faste? Du nevnte du hadde laget en plan selv fremover. Skal du telle kcalorier? Hva er kun lov i helgene? Kunne du kanskje ha skrevet noe om hvordan styrken forandret seg gjennom dietten og hvor raskt den kommer tilbake? Hvor mye løfter du?
      Hilsen hun som alltid leser, men aldri kommenterer så da kom alle spørsmål på en gang. 😉
      Håper du får en fin dag!

    8. …nyt vakre Køben…og de har den aller beste sushiresturanten-et must for de som elsker sushi… ★★

    9. Så digg! Har lyst til å komme igang med treningen igjen, så nå som jeg nettopp har flyttet til Trondheim skal jeg prøve å finne et passende sted 🙂 Virker som det er en del steder å velge mellom.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg