Pumpe stump

God morgen! Er dere klare for å pumpe litt stump? Det er iallefall jeg, får desverre ikke trent før etter jobb men kjenner jeg gleder meg allerede 🙂 I dag er det rumpe og bakside lår som står på programmet, heldigvis begynner stølheten fra mandagens økt å gi seg. Jeg kjenner jeg er supermotivert fot å bygge litt mer på bakenden min, det skal jeg gjøre med følgende øvelser i dag:

Aktivering/oppvarming

Glutebridge på step 3 x 12-15

Ettbeins reverse hyper 2 x 15-20

Lårcurl med ball 3 x 12-15

Strake markløft 3 x 6-10

Bulgarske utfall 3 x 8-12

Liggende lårcurl 3 x 8-12



Tights / T-skjorte / Sko ( sponsede lenker)

Det er virkelig høst i  Trondheim i dag, surt og trist vær ute denne morgenen. Da er det lett å miste treningsmotivasjon å heller holde seg på sofaen under et pledd. Det kan du heller gjøre ETTER treningsøkta, da føles det så mye bedre også synes jeg 🙂 Trening gir jo glede og overskudd, og da kan du velfortjent sette deg i sofaen med litt ekstra god mat etter gjennomføring av økta over. Jeg finner mye motivasjon i nye treningsklær, og elsker farger nå som det er mørkere ute. Trenger noe for å sprite opp hverdagen 🙂  Derfor har tightsen på bildet over blitt en storfavoritt – fresh og superbehagelig på. Det er generelt mye fint fra Kari Traa synes jeg, og her kan du finne høstens kolleksjon som nå har mange varer på salg 🙂

Jeg har med andre ord planlagt hva jeg skal ha på meg på trening – og jeg vet allerede hva jeg skal spise etter økta også! Kommer aldri til å blir lei kombinasjonen over, haregryn, sjokoladeprotein, blåbær og Sukrin Gold. Kjenner jeg neten blir litt sulten bare av å se på bildene, haha! Nå er det på tide for denne jenta å dra på jobb, ha en strålende start på dagen kjære lesere 🙂

18 kommentarer
    1. Flexebilder i ALLE innlegg? Awkward….
      Fint å være stolt av kroppen sin, men denne fitnessgreia er noe underlige greier.

    2. Nina: haha, har jo ikke hatt flexebilde på ages, hahaha 😀 men uansett – synes du det er fælt å se på er det så enkelt som å ikke oppsøke fitnessblogger 🙂

    3. Var det deg jeg så på Rema 1000 Solsiden i går (onsdag)?? På kvelden! Lignet sykt på deg i alle fall 😀 Starstruck!!

    4. Artig at folk som ikke liker flexebilder og fitness følger bloggen din :-)) Stå på-du er superflink!!

    5. Hei!
      Har lenge lurt på hva aktiveringsøvelser er. Er det streching? Kunne du legge ut noen aktiveringsøvelser på bloggen din?
      Takk:-).

    6. Hei!
      Jeg har trent omtrent hver dag siden mai, med vekter og cardio. Jeg er inne i en uke der jeg kun jogger 30 min pr dag, men har hørt man lett får benhinnebet. av dette? Jeg vil nok si jeg har ganske sterke ben, og har aldri hatt noen skader. Målet for hele treningen er å gå ned i vekt. Du er superinspirerende!

    7. DU ser awesome ut! Men jeg lurte på; slik som markløft og knebøy/frontbøy, er så vandt med at disse alltid er først i et program. Men du gjør dem i den rekkefølgen du skriver? Kan jeg ta disse først, eller er det en grunn til at du har dem der du har dem?:)

    8. På mandag skal jeg henge meg på programmet ditt! Har trent et annet program i noen måneder, men nå kjenner jeg at jeg har lyst til å prøve noe nytt, har allerede skrevet det opp:) Må bare si at du er så utrolig motiverende for meg og jeg klikker innom bloggen hver morgen og kveld for å bli motivert. Hehe, masse lykke til videre i “fitnessverden”:-)

    9. Hei! Flott blogg som jeg kom over helt tilfeldig. Kommer nok til å hente noen tips fra deg:-). Jeg har et ganske praktisk spørsmål. Din kokostorsk ser supergod ut! Har tekt å lage. Men lurte på hvrdan du oppbevarer kokosmelken?Finnes vel bare på boks? 50g er jo ikke så mye. Hva gjør du med resten og hvor lenge holder det? Hvorfor ikke lett variant?

    10. Åh, jeg skulle egentlig trene i dag, og nå ble jeg mentalt bare mer gira, men etter flere dager med altfor lite søvn og mat (noe som var MEGET uplanlagt, men så kom livet i veien) må jeg bare lytte til kroppen å ta en hviledag før den går seg på en liten smell.
      Du ser så fantastisk ut og jeg digger tightsen! Kommer garantert til å låne treningsprogrammet neste gang jeg har legday, så tusen takk for at du deler med oss! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg