Koseøkt og kosemat

God morgen alle sammen! Onsdag er her og vi er halvveis i uka allerede. Jeg hadde i går ukens første treningsøkt, på Elixia Bjørvika med søteste Kristine. Vi tok en skikkelig koseøkt mens skravla gikk løst, og måtte selvfølgelig ta en skikkelig bildeseanse etter treninga. Man skulle kanskje tro det – men nei, vi hadde heller ikke planlagt outfits!



To stik gladjenter i tights fra 2XU og turkise topper fra Better Bodies, jeg har også sko fra Reebok. (Sponsede lenker)

Etter trening spiste jeg et par proteinbarer før vi gikk på butikken for å handle oss mat. Jeg var superpatriotisk og kjøpte blant annet brunost, boller og Solo Super – så digg 🙂 Finfin unnskyldning til å kjøpe seg  Vi spiste maten vår ute i friskluft mens vi skravlet videre om alt og ingenting, tiden fløy avgårde med denne superherlige jenta!

Mange av dere har etterlyst et innlegg om hvordan jeg skal takle tiden etter konkurranse i forhold til hva/hvordan jeg skal trene og spise. Det kommer mer utfyllende innlegg om dette når jeg er hjemme igjen, denne uka har jeg bare fri og koser meg i Oslo. Møte gode venner igjen, spise, slappe av og ikke tenke så mye – litt ferie fra hverdagen min rett og slett 🙂 Litt hverdag er det fortsatt her i Oslo  – nå venter nemlig jobb! Ha en fin dag da dere 🙂

17 kommentarer
    1. Supert å se at du trener og koser deg med god mat, det er bra gjort. Gleder meg til innlegget når du kommer hjem:)
      Jeg lurer på hva du mener er den beste frokosten næringsmessig for en som trener mye: havregrøt eller mager kesam/cottage cheese?

    2. trude: nordisk må man ha topp 3 fra NM for å være kvalifisert til. Og Arnolds føler jeg er noe som må vente til man faktisk har prestert bra på hjemmebane 🙂

    3. Hva er det du jobber med Nora? 🙂 dødsfine bilder av deg, gleder meg til å se resten! Solstråla!

    4. Jeg tror du har det søteste smilet i verden faktisk 🙂 Skikkelig herlig!
      Jeg heier så masse på deg! Er en av mine favoritt-inspirasjonskilder!

    5. Så flott at du koser deg og har det bra her i hovedstaden 🙂
      Gleder meg til et innlegg om tiden etter konkurranse. Tenkte på en ting i forhold til det. Får du skrevet litt om de negative sidene ved et deffe-periode før konkurranse. Hva skjer med hår, mensen, fordøyelse, humør, tanker og ja, alt egentlig 🙂
      Kos deg videre og nyt det som kan nytes. Du virker som en herlig jente!

    6. hellooo 🙂
      du er helt nydelig nora, og utrolig dyktig!! ikke noe tvil om det 🙂
      men lurer på en ting jeg har lagt merke til.. bruker du ikke nøytrale sokker på trening 🙂 ? føler ofte at sokkene lyser opp på bilder! jeg bare lurer, haha 😀 absolutt ikke vondt ment! som sagt, du er super 🙂

    7. Hallo!!! Alt vell? Før jeg sier noe annet at denna blogggen er den kuleste siden på hela blogg.no, det synes jeg 100%! Jeg beklager at jeg ikke har skrevet komentarer tidligere men noen gongar så er man berre lit lat så ender man opp med å la være. Etter min mening er det nemlig ekstremt munge dume som skriver kommentarer. Jeg har selv fått dume komenterer da når jeg hadde side. Det var ekstremt sårende. Jeg håpper dypt at du ikke får noen frekke kommentarer og at du får sinnsykt mange flere hyggelige kommenterer. Fordi jeg ikke lenger har webside tenkte jeg at jeg skulle sende en lenke til 1 quiz som jeg akkurat har meldt meg påsignert opp påblitt med pådeltatt på. Premmien er et gavekort. Jeg håper utrolig sterkt at jeg vinnner, men lykken med med meg så håper jeg at du skal! Det hadde vært gøy om du prøvde den!

    8. Hei!
      Er 2XU tightsen gjennomsiktig? Kjøpte akkurat anti shake fra röhnisch, men den ble gjennomsiktig til meg, og føler jeg har nok gjennomsiktige treningstightser :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg