Cardio og ny favorittgrøt!

God kveld alle sammen 🙂 Ukens siste styrkeøkt og den siste cardioøkta før NM er unnagjort, godt fornøyd med innsatsen denne søndagen. Den siste uka før konkurranse er det optimalt å la beina få hvilke seg litt mer, og det er derfor jeg ikke gjør mer kondisjonstrening før konkurranse. Det eneste som er kjipt med det er at jeg ikke kan være på Maxpuls, jeg synes jo det er så gøy å trene der! Jeg måtte derfor utnytte det og heiv med med på en time tabata, fikk virkelig opp pulsen som alltid. En av øvelsene jeg gjorde var knebøy med sandbag på ryggen, den er ikke så tung i seg selv – men når du kjører på med mange repetisjoner blir det fort blytungt likevel!



Veldig konsentrert mens jeg holder på som dere ser – og veldig fornøyd når jeg var ferdig 😀 Topp fra Reebok, tights fra 2XU og sko fra Inov-8.

Neste søndag blir det både smågodt og melkesjokolade  – denne søndagen må jeg nøye med sjokoladegrøten min. Men det går helt fint – jeg har nemlig funnet et ny måte å lage den helt sinnsykt god på! Først lager jeg havregrøt på vanlig måte i mikroen, det eneste jeg tilsetter er vann og english toffee steviadråper. Jeg lager grøten litt “vannete” slik at den får perfekt konsistens når jeg rører inn proteinet mitt med smak av belgisk sjokolade. Det nye jeg gjør nå er derimot å bare røre inn halvparten av proteinpulveret, mens jeg bruker resten som “saus”. Ved å bare bruke litt vann, protein og sukrinmelis får du en tykk saus som du deretter heller over grøten. Helt utrolig godt – sjokoladehimmel og definitivt en ny favorittgrøt! Perfekt etter trening når kroppen trenger påfyll av protein og karbohydrater. Det kroppen min trenger nå er derimot bare å slappe helt av før jeg tar fatt på en ny og spennende uke i morgen.  Ha en fortsatt herlig søndagskveld alle sammen!




Lenkene i innlegget er sponset.

10 kommentarer
    1. Gratulerer så mye! 🙂 Synes du ser bra ut. Lurer bare på en ting, som stadig får meg til å lure; Har de fleste som stiller silikon eller hvordan er det mulig å beholde bysten når fettprosenten er så lav? Jeg synes at brystene ser rimelig merkelige/”feilplassert” ut på de fleste som deltar, er det fordi at brystmuskelen er såpass trent? Eller tar jeg helt feil. Ikke meningen å virke frekk eller støtende på noen måte!

    2. Jeg har spist den samme grøten i et år nå, og er fremdeles ikke lei! Meg jeg pleier også å tilsette hakkede mandler – kjempegodt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg