Høstlykke

Det er lørdagskveld og jeg sitter med en kopp te tullet inn i et pelspledd hjemme hos mor og far. Ekte lørdagskos, det er så godt å kose seg inne når det er kaldt ute! Men selv om det er kaldt klager jeg virkelig ikke, jeg fikk jo nemlig tidenes høstpakke i dag! Nå skal jeg holde meg god og varm i min nydelige nye parkas fra Röhnisch og Gore-Tex sko fra Reebok 🙂 Høsten er jo så fin, alt for fin til å være innendørs. Derfor er jeg superlykkelig for at jeg nå er godt kledd for mange fine turer ute fremover.

 

Bildene er tatt av fine og flinke Christina Gjertsen.

Jeg orket ikke å steke laks i dag, så da kokte jeg heller egg og spiste med salat og dressing fra Walden Farms. Det enkle er ofte det beste – spesielt på en lat lørdagskveld. Bare en liten uke til helgekosen blir andre boller – bokstavelig talt! Nå skal jeg komme meg til sengs – opp for å gjennomføre ukens aller siste styrkeøkt i morgen. God natt alle sammen 🙂

15 kommentarer
    1. Så fin jakke, ser ut som en deilig sak å pakke seg inn i en høsttur..
      Jeg må vare spørre, men går du fortsatt på diett? Bare tenker på eggene og salaten en lørdagskveld 😛 hehe

    2. Hei Nora! 🙂
      Jeg er fast leser av bloggen din, men har vel aldri lagt igjen en eneste kommentar… Så, jeg ville bare si at du er en fantastisk stor inspirasjon og motivasjon! Jeg blir alltid glad av å titte innom bloggen din, og jeg elsker den innstillingen til trening, kosthold og helse som du formidler her inne – stå på! 😀
      Ellers må jeg bare si at jeg testet kokostorsken din her for et par uker siden, og fy søren så godt! Har spist den litt mange ganger de siste ukene, for det er helt klart en ny favoritt hos meg 😉

    3. Hei!
      Synes du har en veldig bra blogg. Sliter med treningslyst og motivasjon, men din treningsglede smitter ☺️
      Jeg blir nok å titte innom flere ganger ☺️

    4. hei 🙂 lurer på en ting, hvor ofter dusjer du? hehe:p tenker på dette med at du trener ofte når du er på diett å dermed blir svett et par ganger om dagen? selv mååå jeg dusje etter en økt der jeg har svetta pga at håret ser veldig skittent ut med en gang..

    5. Anonym: haha, jeg skjønner spørsmålet godt 😉 Når jeg trener styrke blir jeg som regel ikke svett i håret så da dusjer jeg bare kroppen. Det samme gjelder ved rolig cardio. Når jeg trener på maxpuls eller intervaller derimot blir håret svett og jeg må dusje. Dvs ca. annenhver dag 🙂

    6. Wow, du ser helt fantastisk ut!
      Men hvilken størrelse har du i jakka? Har tenkt å kjøpe samme selv, men er litt usikker på størrelsen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg