Tirsdagstrening

Først og fremst må jeg bare si takk for alle fine kommentarer på sist innlegg 🙂 Verden er kanskje ikke så svart/hvitt som jeg la det frem i går – men jeg fikk åpnet øynene til mange og det var jo akkurat det som var målet mitt. Setter sånn pris på alle mailer og meldinger jeg fikk etter innlegget , dere er virkelig gull verdt 🙂 I dag er det tirsdag og jeg skal gjennomføre den nest siste styrkeøkta mi før NM. Overkropp venter – før den aller siste beinøkta venter på torsdag. Helt sykt å tenke på at jeg straks er i mål! Men først skal som nevnt en styrkeøkt gjennomføres og dagens økt slik ut:

Nedtrekk  4 x 8-12

Sittende roing 4 x 12-15

En-arms roing i kabel 4 x 15-20

Bicepscurl 2 x 12-15

Pushdown med stang 2 x 15-20

Enarms kabelcurl 2 x 12-15

Franskpress 2 x 15 -20

Smilende i sports-BH og singlett fra Better Bodies, tights fra Röhnisch.(Sponsende lenker)

Før trening må jeg ha litt mat i magen, og nå er det lunsjtid og jeg er klar for dagens første måltid. Som vanlig er det laksesalaten min som venter, men jeg klager ikke for den er så goood! Dressing fra Walden Farms er selvfølgelig et must, tror ikke jeg hadde klart meg gjennom dietten uten. Det og Pepsi Max, skummelt hvor avhengig jeg er – haha!

Hva skal du trene denne tirsdagen?

24 kommentarer
    1. Hei:) Først og fremst så må jeg bare si at du ser fantastisk ut 🙂 Stråååler om dagen.
      Jeg har et lite spm; hvor mange ferre kcal spiser du på dager hvor du ikke trener?:)

    2. Du ser fantastisk fresh ut!
      Bare lurte litt på hvor NM skal være? Og hvilken dag er dette?:) Vil følge med ,heier på deg!:) Hva tenker du å gjøre om du vinner førsteplassen?:D

    3. Hvilket proteinpulver bruker du? Prøver å finne en som har en god sjokoladesmak uten å smake for mye “proteinpulver” 😛 hehe, foreløpig må jeg nemlig blande med skummet melk og stevia sjokolade, mye lettere hvis jeg fant en som smakte godt så jeg bare kunne blande med vann 🙂

    4. Så det både va nm på lørdag å søndag, hvilken av dagene skal du stille?:) tenkte å ta turen ned 😀

    5. Hei 🙂 lurte på hvorfor du ligger på høyreps? er det for å spare energien opp mot konkurranse, eller er hele oppkjøringen på 12-15 reps? 🙂

    6. Ville bare si at du er så smashing med det mørke hårt og brynene! Kler deg virkelig!
      Og innholdet i innleggene er som alltid gode å lese selvfølgelig…. 😉
      Masse lykke til med innspurten! Vi regner med finale (pall tilogmed??;) denne gangen også selvfølgelig!! 🙂
      xoxo

    7. Du er så dedikert og motiverende!!
      Hva mener du om Cavalier sjokolade søtet med stevia? Jeg spiser noen biter så og si hver dag :-/

    8. wow! den ryggen her er det nok mange somhar lyst på 😉 Flink du er! Hva slags øvelser pleier du mest å kjøre på ryggen og hvor tungt?

    9. Hei 🙂 Jeg lurer på en ting.. den dressingen fra Walden Farms, hvilken smak anbefaler du? Jeg selv er veldig glad i hvitløksmak, men er usikker på hvilken en som inneholder det? Kanskje du vet? 🙂
      Ellers vil jeg bare si du ser helt fantastisk ut! Masse lykke til på NM i helge! ♥
      Mvh Elise (Orkanger) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg