Backpose og kveldskos

Det er så mye å tenke på når det kommer til poseringene – alt fra hvordan håret skal ligge, hvordan beina skal stå, hvor mye du skal svaie i ryggen og hvordan du skal ha hendene. Jeg øver litt hver eneste dag nå frem mot konkurranse for å få det til å sitte – så forhåpentligvis gjør jeg det jeg skal i helgen 🙂 Jeg hadde jo spisedag i går av alt i verden hadde jeg faktisk lyst på en “vanlig” norsk kveldsmat – så da gikk jeg for det også. Rugsprø med kokte egg, cottage cheese, syltetøy, makrell i tomat og kaviar er så utrolig godt, og ikke minst sunt og enkelt. Et par norske epler og druer fikk jeg også plass til før det ble fullt både på tallerkenen og i magen. Norske epler er så gode synes jeg – så crispy og syrlige i forhold til de importerte, namnam 🙂 



I dag er det back to basics med dietten – men litt kveldskos må til likevel. Te med noen dråper vaniljestevia er en gjenganger, og jeg er spesielt svak for alle de gode smakene til pukka. Personlig synes jeg det er ufattelig godt med en skvett mandelmelk i teen min, men det er slike ting jeg kan unne meg igjen etter dietten. Det er i allefall et lite tips for kveldskos til alle dere – det gjør godt med noe som varmer nå som høstmørket setter inn. Ha en fin tirsdagskveld kjære lesere 🙂
 

14 kommentarer

Siste innlegg