Practice makes perfect

God lørdagskveld! Her kommer et lite bildedryss fra posering med de fineste teamjentene mine fra forrige søndag.  Litt har skjedd med formen siden den tid synes jeg selv – men nå begynner jeg virkelig å nærme meg den formen jeg ønsker å ha på scenen. Man skal jo ikke være for hard i bikinifitness – da blir man dømt ned. Det er derfor en fin balansegang mellom hvor rippa og hvor soft utøverne skal være – det hele blir til syvende og sist bestemt av dommerpanelet. Jeg vet iallefall at jeg har gjort mitt beste – så får dommen bare komme 🙂



Nå gleder det bare å øve, øve, øve slik at alt går på auopilot til selve dagen. Det blir nemlig ikke mye tid til å tenkte mens man er ute på scenen med spotlighten på! Det er ikke mye lørdagsgodt her i gården, men jeg kan iallefall tipse om at jeg har fått en ny favorittsmak når det kommer til BCAA. Cherry smaker helt seriøst som bruspulver – i dag drakk jeg tre drikkeflasker under den lette beinøka mi bare fordi det smaker så utrolig godt 🙂 Nå skal jeg komme meg til sengs, kroppen trenger ro og hvile for å hente seg igjen. Helt sykt å tenke på at det er akkurat en uke til jeg står på scenen i Stavanger igjen – og at det allerede har gått to år siden jeg sto der sist. Tiden flyr! God natt og god lørdagskveld alle sammen 🙂

Must-haves til beinøkt for min del er belte, BCAA og råååsa drikkeflaske fra sponsor X-life.

13 kommentarer
    1. Hei Nora! Blei litt sjokka nå, fordi jeg følger bloggen din ofte, men har likevel ikke fått med meg at du i år sikter mot bikini-Fitness!:) jeg er vist utrolig svimmel av meg..;) hvorfor har du bestemt deg for å gå for denne klassen i år?
      Uansett svar, vil jeg ønske deg masse, masse lykke til på scenen! Du er rå jent! 😀

    2. Wow wow Wow Nora! For en form på deg! Råååååbra-kan ikke få sagt det nok! Utrolig imponert av din råvilje og disiplin! Den trente rompa der vil jeg også ha- men det ligger mye arbeid bak det der vet jeg garantert. Lykke til, tror du kommer til å gjøre det utrolig bra:O) Du har nå i alle fall virkelig jobbet for det og tatt det seriøst! Du må være stolt av deg selv!!!

    3. Har et spm om poseringen din på siste bildet. Har sett mange jenter la håret henge ned slik, og mange som har tatt det bort og frem. Det jeg lurer på er om rygg er irrelevant ved denne poseringen, er den en ren rumpe pose liksom? Derfor mange ikke tar bort håret som dekker hele overkroppen?:)

    4. Anonym: hehe, jeg har jo vært på reise og ikke trent mye. Derfor mistet jeg en del muskelmasse på veien og er alt for liten til å kunne stille i bodyfitness nå – der kreves det mye mer muskler. Hvem vet – i fremtiden kanskje? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg