Crazygirl posedown og enkel kost

Mandagsmorgen betyr ny uke med nye muligheter! Dette er den siste uka med knallhard trening før konkurranse, justerer treningsmegden litt ned den siste uka før Stavanger Open så nå er det bare å kjøre på. Ikke bare med trening, men også med terping på poseringer. Sceneopptreden er også en stor del av dommernes bedømming – og derfor brukte jeg søndagskvelden på å posere med de fine teamjentene mine. Det begynner å sitte nå – men det nå fortsatt øves en del i speilet for å perfeksjonere bevegelsene. For min del må jeg prøve å øve det inn sånn at det går på autopilot – det blir liksom ikke så mye tid til å tenke på scenen!


Her ser der front- og back pose i tre forskjellige høydeklasser. Med mine  ruvende 159 centimeter over bakken stiller jeg i den laveste klassen, som er  -163 cm. Veronica stiller i -168  cm og Eileen stiller i +168 cm, og alle tre klassene har mange påmeldte jenter. Ingen tvil om at bikinifitness har blitt veldig populært, og jeg gleder meg veldig til å se alle jentene som skal være med. Posering er faktisk mer slitsomt enn man tror, det er tungt å holde de over lengre tid. Derfor følte vi for å riste litt løs etter all terpinga, og kjørte crazy style posedown – viktig å ha det litt gøy mellom slagene!

Det er litt dårlig med matbilder for tiden, rett og slett fordi kostholdet mitt er utrolig enkelt om tiden. Gårsdagens lettvinte middag ble en pakke kokt skinke stekt med grønnsaker – med litt ketchup på toppen smaker det faktisk ganske så godt. Jeg er litt mindre kreativ om dagen og trenger løsninger som går så enkelt som mulig. Selv om middagen i går ikke var så v erst innrømmer jeg glatt at skåla mi med havregrøt som jeg spiste etter trening var en million ganger bedre. Med masse sjokoladesaus og Sukrin Gold er det bedre enn godis for et dietthjerte!



Jobben kaller før styrketrening og Maxpuls venter i kveld – finfin start på uka. Start din sporty du og 😀

30 kommentarer
    1. Så smashing ut på poseringen bakfra! Skulle gjerne hatt den rumpa 😉 Lykke til videre mot målet ditt. Dere er kjempe flinke! Rett og slett veldig imponert 🙂

    2. åå du er nydelig Nora! heia Heia! Jeg skulle egentlig konkurrere i stavanger men valgte å vente med å debutere til våren! Men skal likevel til stavanger å se på! Gleder meg utrolig mye til å se deg på scenen! Du er virkelig en stoooor motivasjon for meg! 😀
      Ha en fin fin dag 😀

    3. Kjempe fin blogg du har laget! 🙂 Jeg blir veldig inspirert når jeg besøker denne. Men du! Jeg har akkurat deltatt i en utrolig konkurranse hvor du kan vinne en reise! Vil du ikke være med du og?

    4. Du er vakker Nora! Tror absolutt du vinner! Du fortjener dette!:D
      Btw,utrolig unødvendig kommentar ang innleggene hennes,det er da virkelig ikke vår sak om hun har sillikon eller ei,og å si at det er stygt er bare helt unødvendig spør du meg,men utrolig godt takla av deg Nora,jeg hadde nok blitt dritsint for å få slike kommentarer!
      Heia heia!:D

    5. GLEDER meg til å se deg!! Håper du poster tidspunkt og link til nett-tv!! Masse lykke til 🙂 Heie på dæ i massevis!!!

    6. Hei! Jeg har fått en oppgave på skolen der jeg skal skrive en magasinartikkel om en selvvalgt tema. Jeg har da valgt jenter i bodyfitness, og om hvordan oppkjøringen til en konkuranse kan påvirke deg. jeg vet jo at du holder på med dette og lurte egentli bare da på om du kunna ha tenkt deg å stille opp til et intervju? 🙂 (skulle gjerne ha fått sendt deg mail men fant ikke mailadressen din)

    7. Så fiiin du er 🙂 Kan du ikke skrive litt om hvordan og hva du trener på bein? Blir bare rot for meg om jeg skal trene bein hver dag, men jeg burde det 😉

    8. Ja, den ryggen din er sinnsyk! Synes den er bra nok til bodyfitness også, og det er ikke negativt i forhold til bikini for synes ikke hvis ikke du virkelig flexer og sprer vingene.:)

    9. Hei 🙂 når man skal ned i vekt må man ligge i kcal underskudd, men om man spiser gj.snitt 1500 kcal /dagen og trener for 500 kcal, kan man da spise 2000 ? så det blir jo 2000 -500 (fra treningen) og da tar vel ikke kroppen opp mer enn 500?

    10. Hei Nora!
      Jeg lurer på om du kan skrive litt om hvordan du får det til å fungere med full jobb og så mye trening… Går du aldri tom under en økt..? Jeg opplever det titt og ofte og det er så frustrerende. Det må være en utfordring å ha energi nok til å klare så mye trening tenker jeg! Jeg trener 3 ganger i uka og synes det er vanskelig.. Nå har jeg både familie og hus osv så det blir jo litt annerledes men… Du skriver at du har treningsfri; men så er du på maxpuls å kjører en time der; da er det vel ikke treningsfri? Trener du hver dag ellers i året også? Hvordan kan du da klare å få restitusjon?

    11. Du er bare i helt kjempe-rå form! Har ikke vært på bloggen din på noen måneder, og fikk helt sjokk da jeg så hvor deffet du “plutselig” er blitt – superfint! Men lurte på en ting vedr silikoninnlegg – dette har jo 99% av alle fitnessjenter (fordi puppene forsvinner når fettprosenten blir så lav) men hvorfor legger dere ikke innleggene under muskelen, slik at man ikke får de veldig markerte bollene på brystet? Hadde ikke det vært penere når man er superdeffet? Hun den tynne – skal hun stille i samme som deg?? Dere ser jo utrolig forskjellige ut! Ønsker deg masse lykke til! Du er kjempefin! 🙂

    12. Blir spennende og se bikini dømmingen i år, synes alle dere tre har veldig ulik fysisk, så hvem av dere som kommer til å gjøre det best er vanskelig å si. Ut i fra bildene og dømme har dere alle tre ulike sterke sider og “svakheter”, du med sin fantastiske rygg, hun til venstre med den helt klart beste rompa og hun til høyre med er overall bra fysikk som jeg tror kommer til å slå bra ann i bikini fitness klassen. Uansett hvordan det går, ser dere alle helt fantastisk rå ut. Gleder meg til å se dere på scenen, tror nivået i år er dobbelt så bra som i fjor, gleder meg 😀

    13. Nå fikk jeg svar på noe jeg faktisk har brukt en del tid til å tenke på. Silikonimplant over eller under brystmuskelen. Jeg har veid for og imot så lenge og vært så usikker siden jeg vet treningen min blir *fucka opp* for 1 år fremover om jeg legger under brystmuskelen. Nå fikk jeg endelig bestemt meg. Mine implanter skal under brystmuskelen og så får jeg heller ta i ett skikkelig tak for å trene meg opp igjen etterpå. Selv om det kanskje ikke var hensikten med innlegget så må jeg alikevel få si tusen takk for hjelpa. Nå føler jeg meg letta siden jeg endelig har fått bestemt meg 🙂

    14. Nora, du ser fantastisk ut! Lykke til i Stavanger 🙂
      En kommentar til dere som vurderer implantater over eller under. Hvis dere skal trene mye og evt. delta på konkurranser bør dere ta OVER, tar dere under vil det se veldig rart ut når dere flekser musklene. Hentet fra iform.no sin artikkel om implantater:
      Jenter som trener brystmusklene mye anbefales å legge implantatet OVER muskelen, fordi implantatet beveger seg rart under muskelen når man flexer. Mange mener at de som trener bør legge implantatet under muskelen, men det kan faktisk se svært unaturlig ut. Er du usikker, så snakk med personer som har gjort dette før deg!

    15. Oi! er jo bare silikonet som er igjen av puppene deres jo! ikke negativt ment altså, men føles det ikke ubehagelig ut når det ikke er noe fett rundt brystene?
      Har silikon selv så bare lurer av ren nyskjerrighet 🙂 Utrolig flotte var dere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg