Flexorama, ny motivasjonskilde og lakselunsj

God lørdagsmorgen alle sammen! Jeg hadde en fantastisk bra treningsøkt på Maxpuls i går, som alltid. Denne gangen hadde jeg med meg fine Elisabet som også ville svette litt mot høstens konkurranser. Hun skal stille i Bodyfitness og kommer til å gjøre det enormt bra denne høsten – det er jeg helt sikker på. Vi måtte selvfølgelig harryflexe etter tabataøkta – svette og fornøyd jenter! Her ser dere også et godt eksempel på forskjell i muskelmasse mellom de to klassene – jeg blir jo en kylligvinge ved siden av, haha!


Jeg i topp fra Better Bodies og tights fra 2XU, Elisabet i topp og tights fra Better Bodies. (sponsende lenker)

Det som gjorde økta i går ekstra gøy var at jeg har gått til innkjøp av pulsklokke! Gsport har supertilbud i helga, så da sikret jeg meg en superfin klokke som allerede har blitt min nye cardiopartner. Så gøy å følge med på hjerteslag, kalorier og tid, og ikke minst gjør det det enklere å pushe meg selv hvis jeg ser at pulsen ikke blir høy nok under intervallene. Uten tvil en ny motivasjonskilde til cardiotreninga mi – og det trenger jeg for å holde nivået oppe de siste to ukene!

Gårsdagens økt var så gøy at jeg skal på Maxpuls igjen om noen timer, etterfulgt av en beinøkt før det blir lørdagskveld. Da er det viktig med mat i magen for å ha energi å gå på – og lunsj er et måltid jeg alltid gleder meg til! Denne gangen stekte jeg laksefilet og kuttet opp masse rødløk, babygulrøtter, cherrytomater, paprika, ruccola og spinat. Så godt – så enkelt!



Ha en fantastisk treningsdag alle sammen 🙂

7 kommentarer
    1. Jeg må bare få sagt at jeg blir så utrolig inspirert av deg, Nora! Det er du som gjør at jeg kommer meg opp av sofaen og inn på treningsstudioet! Takk for en super blogg!:)

    2. fikk akkuratt en slik klokke til forrige jul! men har ALDRI brukt den noe som er kjempekjipt fordi jeg ikke aner hvordan den funker. har flyttet til utlandet så kan ikke gå innom butikken og spørre heller.. Er det mulig for deg å fortelle kjapt hvordan den funker??
      Klem!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg