Mine hemmeligheter for å klare dietten

 God fredag alle sammen! Det er snart helg – og jeg tenkte jeg skulle dele mine must-haves på diett med dere. Mange har spurt meg hvordan jeg klarer å ikke sprekke på diett, og svaret finner dere i dette innlegget. Dette er min måte å “jukse” på , og så lenge jeg har dette i skapene mine går dietthverdagen så ufattelig mye enklere. Dette er altså mine små hemmeligheter for å klare dietten:

1. Walden farms og steviadråper

Jeg spiser mye salat på diett – og jeg gleder meg faktisk hver gang. Mye av grunnen er jo at jeg er en salatelsker fra før, men dressinger fra Walden Farms gir virkelig prikken over i’en. Til laks synes jeg uten tvil Honey Dijon er den beste, og til kylling/skinke er jeg mest fan av Chipotle Ranch eller Creamy Bacon. I kjøleskapet hjemme står storflaskene, og når jeg drar på jobb har jeg alltid med en serveringspakke i veska. Så genialt! Jeg drikker også mye te og kaffe, og som dere kanskje vet liker jeg at ting smaker søtt. Den ALLER beste å ha i kaffe er cinnamon, deretter følger hasselnøtt og kokosnøtt kommer på en god tredjeplass. I te er sitron en sikker vinner. Til slutt bruker jeg sjokoladesaus eller karamelldip i havregrøten min – det hever virkelig smaken! Du finner alle disse produktene ved å trykke på likene, og hvis du bruker koden SIV084 får du $10 avslag på første bestilling 🙂

2. Fres

Jeg er helt seriøst avhengig av Fres. Ikke bare fordi det gir ekstra energi, men også fordi det er så GODT! Det er jo brusetabletter, men jeg putter de heller rett i munnen og spiser de som drops. Smaker digg, skummer i munnen og gir masse fres gjennom dagen – det er nesten for godt til å være sant. Jeg innrømmer glatt at jeg er en Fres-o-man, her går det ned minst 3 Fres om dagen, og det funker alltid!

3. Variert krydderhylle

 

Uansett om du skal steke kylling, torsk, laks eller tunfisk kan du gjøre det så spicy og spennende du vil ved å handle noen glass ekstra med krydder på butikken. Bare pass på å sjekk ingrediensene, mange av ferdigvariantene inneholder sukker og masse salt. Disse styrer jeg unna – og har lagt min elsk på saltfrie blandinger fra Frontier som du kan finne ved å trykke her

4. Sukkerfri aspartamlykke

 

Folk kan si hva de vil – men jeg kommer aldri til å slutte å drikke Pepsi Max! Det inneholder kanskje aspartam og andre tilsettningsstoffer, men det er kalorifritt og smaker fantastisk! Det sammen gjelder Red Bull og tyggis – dagen er ikke den samme uten 😉 Og før noen kommer med innvendiger på det – jeg røyker ikke, jeg drikker nesten aldri alkohol, jeg spiser sunt og jeg trener året rundt – så noen laster må jeg og få lov å ha. Noen iskalde bokser står i kjøleskapet og venter på meg – det blir ikke fredagskveld uten. Hvis du har noen hemmeligheter du gjerne vil dele så tar jeg gladelig imot tips i kommentarfeltet. Ha en fantastisk start på helgen alle sammen!

17 kommentarer
    1. Takk for tips. Har diabetes og er gravid. Og irriterer meg over at det skal være så vanskelig å finne det riktige å spise. Her fikk eg jo en del tips til produkter uten sukker;)
      Fres gleder eg meg til å kunne drikke igjen,er så sykt digg!!!

    2. Godt å se at noen andre enn meg gir blanke i aspartam maset! Jeg er også Pepsi Max fan deluxe og kan holde meg unna alt annet av søtsaker og alkohol så lenge jeg får min helgedose med Max 😀 Dessuten er jeg 31 år og bestemmer fint selv hva jeg vil drikke 😉
      Er uansett hundre ganger bedre enn Cola!

    3. Fine tips! Vet du hva som er best å drikke av sukkerfri redbull eller kalorifri redbull? Er en redbull-elsker, men prøver å leve sunt nå som jeg trener.. 🙂

    4. Er så lei det maset med aspartam,det er jo funnet ut at man må drikke hele 6 liter hver dag skal det ha noe å si! Jeg har kjøpt inn en flaske med Pepsi Max til helgen,gleder meg!

    5. Hei! Har helt dilla på gresk yoghurt med kanel, eple og rosiner for tiden. I og med at det er en dyr obsession, lurte jeg på om du du tror det hadde vært godt å blande ”apple pie” krydderet jeg ser du har med helt plain gresk yoghurt? 🙂
      Jeg elsker bloggen din forresten, og er fast leser! Du er virkelig helt fantastisk når det kommer til mat. Har prøvd ut det mange av oppskriftene du har lagt ut gjennom årene, men er nesten flau over å si at din hvite pizza enda ikke er krysset av på listen.. Derfor står den på menyen i morgen! 🙂
      Stå på!

    6. sukkerfri gele i pose eller lage selv av gelatin og saft, pastiller (hei oppblåst mage), bær med stevia, fluff, BRUS i alle kunstige former :p Mye man kan kose seg med uten dårlig samvittighet. Lukker øynene for alt det kunstige men 😉

    7. Har du noen tips når man får kravings? Hva gjør du da?
      Sliter ikke med å få så lyst på godteri, mer på masse mat! Hehe 🙂

    8. Ingrid: spis deg mett så blir det enklere 🙂 fyll opp magen med rent kjøtt, ris og masse grønnsaker så blir det lettere å holde seg til planen 🙂

    9. SUPERT innlegg! Må si du er strøken om dagen.Blir så glad av å se på bildene av deg.Du stråler 😉

    10. Pepsi max er også min last her i livet, og vet du hva? Jeg nyter hver desiliter, spesielt pepsi max på boks mmmm <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg