Du skal holde hviledagen hellig


Hei dere 🙂 Beklager at det har gått litt lenge mellom oppdateringer, jeg gjør mitt beste mellom trening, jobb, cardio og matlaging. Jeg merker at energilagrene er lavere enn før nå, og at det er litt tyngre nå mot slutten. Men det er ikke lenge igjen til mål – så det er bare å bite tennene sammen og kjøre hardt på hele veien inn! I dag har jeg treningsfri – og det har jeg behov for kjenner jeg. Etter en tung beinøkt i går skal jeg bruke denne dagen til å bare slappe av og lade opp til en økt på overkroppen i morgen. Joggetur med en venninne er det eneste av treningen som skal gjennomføres, ellers er det egenpleie og jobb som er i fokus. Restitusjon er nødvendig for at kroppen skal klare å henge med, enten man er på diett eller ikke. Som dere kanskje ser på bildene over begynner jeg å bli ganske hard i overkroppen nå – men det henger fremdeles litt fett igjen på beina som jeg vil kvitte meg med før Stavanger Open. Jeg har hatt god fremgang de siste ukene og gjør derfor ingen endringer i diett eller trening, kjører på som før for å spisse formen.

Jeg får mange spørsmål om jeg ikke blir lei av å spise det samme på diett, men det blir jeg faktisk ikke. Jeg tror nøkkelen ligger i å være flink til å variere – både råvarer, krydder og tilbehør. Det er virkelig bare fantasien som setter grenser. Likevel er det enkle ofte det beste – og favorittlunsjen min er salat med røkelaks. Pakken med laks koster 19 kr og er derfor noe alle kan unne seg til lunsj, så er det bare å fylle på med de grønnsakene du liker aller best. Spinat, ruccola, paprika og tomat ble gårsdagens valg for min del, men også her er jeg flink til å variere for å lage spennende salater. Plukk en grønnsak du ikke har prøvd før neste gang du er butikken, så får du deg kanskje en hyggelig overraskelse 🙂

Helt til slutt tenkte jeg at jeg skulle dele et par bilder til fra shooten med dere – før jeg ønsker dere en fortsatt strålende torsdag 🙂

9 kommentarer
    1. Takk for laksetips, vakre! Er sitt sløv med tilberedning (liker at det går raskt), men når en “ferdig” pakke er så billig, så blir det straks mye enklere 🙂 Også så flotte bilder, du kommer til å bli helt nydelig på den scena om noen uker *gleder meg så til å se * <3

    2. Her sitter jeg og kjenner kroppen stritter i mot etter en uke med dobble økter, og hadde mot hodets vilje bestemt meg for å ta treningsfri med kun en joggetur i kveld, så kommer dette innlegget opp i newsfeeden min – som sendt fra himmelen <3

    3. Du er helt RÅ, Nora! Er sikker på at du kommer til å se fantastisk ut på scenen 😀
      Spiser du kylling/fisk og salat/grønnsaker til alle måltider? 🙂

    4. Det er helt sant som du sier, variasjon i krydder og grønnsaker gjør at matboksene nesten aldri blir helt lik… Og da blir man jo ikke lei, blir man vel!? Flotte bilder frøken! Jeg gleder meg så vanvittig til å sitte i salen på Stavanger open og heie deg frem!:-D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg