Fredagstrening

God fredagsmorgen! Jeg våknet av alarmen tidlig og ville helst bare ligge lenger under den varme dyna. Heldigvis hadde jeg avtalt en løpedate med ei god venninne klokka 8, og da er det ikke mulig å sluntre unna. Supert tips for å komme seg opp av senga, og ikke minst er det superkoselig å løpe sammen med noen! Nå som temperaturene begynner å falle var denne løpegenseren perfekt for å holde varmen på morgenkvisten. 40 minutter løping ute i sola var virkelig en bra start på dagen – nå er jeg våken og klar for resten av det denne fredagen har å by på 🙂

Dagens og helgens matpakker er klappet og klare i kjøleskapet – med jobbhelg er det viktig å være forberedt. Så for dere som tror fitnesslivet er glamorøst kan jeg avkrefte dette, matbokser er livet, haha! I disse boksene har jeg tunfisk stekt med kokosmelk og masse grønnsaker, laks og salat i tillegg til pytt-i-panne. Den består av kokt skinke stekt med grønnsaker og ris – det er så godt! Jeg har virkelig ingen grunn til å klage, men jeg innrømmer at jeg gleder meg til litt mer variert kosthold. Men 95% av tiden ville jeg heller ha spist mine egne matbokser enn hva jeg ser andre spiser i kantina, friske og sunne  matvarer slår lett svette brødskriver og tørre knekkebørd i mine øyne!


Etter gårsdagens trening møtte jeg på den fine bikinijenta Linn og vi fikk skravlet litt og knipset noen treningsbilder. Jeg skal trene overkropp etter jobb i kveld og har tenkt å bruke disse bildene som inspirasjon for meg selv – tenke at jeg skal gjøre fysikken min enda bedre! Jeg synes det er så utrolig viktig å kun se på meg selv, hva mitt utgangspunkt er og hvordan jeg kan forme min egen kropp. Å se på bilder av andre er jo egentlig helt håpløst, i allefall er det håpløst å sammenligne seg selv med andre. Man må rett og slett bare gjøre det beste av det man har 🙂  Jeg skal prøve å bli en bedre meg på kveldsøkta mi som kommer til å se slik ut:

Pullups 3 x max

Nedtrekk 2 x 9-12

Sittende roing 2 x 9-12

Benkroing med manual 2 x 9-12

Militærpress 2 x 8 – 10

Sidehev i kabel 2 x 15-20

Facepull 2 x 9-12

Mage

Ny favoritt sports-bh  fra StayInPlace / tights fra Röhnisch / topp fra Puma ( lenkene i innlegget er sponset)

Bikinifitness-bloggere må selvfølgelig knipse litt bilder når vi møtes!  Nå skal jeg komme meg avgårde på jobb før styrketreninga venter i kveld, weights over dates 😉

16 kommentarer

Siste innlegg