Supersøndag

 Etter et par dager med laber form var energien tilbake på topp da jeg våknet i dag. Herlig følelse! Energi er jo til for å utnyttes, så jeg dro på meg joggeskoene og løp ca 45 minutter med verdens fineste Ayla. Perfekt start på en søndag, eller en hvilken som helst annen dag i mine øyne. Vi fikk knipset noen bilder etter turen vår og, ekte kjærlighet ser dere under 😉

Søndag betyr ukens siste og hardeste treningsøkt – tung dag på bein og skuldre. Måtte ha litt påfyll før økta og gikk for en superkjapp men smakfull lunsj. En pakke røkelaks og så mye salat du får plass til er oppskriften 😉 Det enkle er ofte det beste!

  


Med dette måltidet nede i magen var jeg klar for en økt på byens beste gym, som uten tvil er Kaliber. Føler meg som hjemme hver gang jeg går inn døra 🙂 Har tatt prøvetimer på et par andre gym siden jeg nå har flyttet til midtbyen, men det er virkelig ingenting som kommer i nærheten av Kaliber. Det er ikke bare utstyret, men mest av alt miljøet og menneskene der oppe som motiverer til å legge inn det ekstra giret på hver økt. Det gjorde jeg i dag – og kjørte følgende øvelser:

Knebøy

Hiptrust

Sumo beinpress

Sittende skulderpress med manualer

Sittende sidehev med manualer

Omvendt pecdeck


Topp / Tights / Sko (sponsede lenker)

Fikk kjørt en god økt i dag, og selv om vektene ikke ble økt fikk jeg presset med selv og følte god kontakt i musklene. Det er tross alt det viktigste! En annen ting som er viktig er mat etter trening, i dag fikk musklene servert bananis. Frossen banan, sjokoladeprotein i tillegg til litt vann og søtning er alt du trenger for å lage denne supersunne softisen. Hvis du vil kan du toppe med sjokoladesaus fra Walden Farms – men den smaker supergodt uten også 😉

Jeg har jo egenlig gjort alt jeg skulle på treningsfronten i dag – men jeg har så mye energi at jeg velger å kjøre på litt til. Kveldsøkt på Maxpuls coming up – meldt meg på en helt ny time som beskrives som “strongman light.” Det kan vel ikke bli annet enn bra?! Virkelig en supersøndag dette, perfekt avslutning på en uka. Ha en god søndagskveld da dere!

6 kommentarer
    1. Ojda :O Å jeg som blir så stolt over meg selv å synes jeg er kjempegod når jeg klarer å trene 1 time 4 dager i uka…. Creds til deg ass !! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg