Poseringstrening og eye on the goal


God mandagsmorgen! Bildene over er fra gårsdagens poseringsrunde med fine Eileen og Veronica. Poseringer er veldig viktig i fitness, du kan ha den beste kroppen men det hjelper lite hvis du står helt feil. Det handler om å finne ut hvordan man skal presentere seg selv på best måte – man har tross alt bare et par minutter forran dommerpanelet for å vise frem hva man har jobbet så hardt for de siste månedene! Jeg er ikke verdens beste på poseringene i bikinifitness enda, men det skal terpes fremover! Med 7 uker igjen til konkurranse er det bare å sette inn det ekstra giret på alle områder fremover – ingenting å holde igjen på nå!

I går hadde jeg treningsfri benyttet muligheten til å gjøre cardioen min ute i sola. 60 minutter powerwalk ute i sola med herlige Linn som også er med i Team Kaliber og skal stille til høsten. Det er så mange fine jenter i teamet og det er veldig godt å ha noen å gå cardio og posere med. Middagen ble enkel og rask – stekte karbonadedeig med kokosmelk og krydder, kuttet opp salat og serverte med speltlomper. “Brusen” ved siden av er Fun Light med kulsyre – jeg drikker flere liter av dette hver dag. Det er jo så godt 🙂 Super måte å få i seg masse væske nå på sommeren å lage brus med Sodastream, jeg er iallefall superfornøyd med min!

Det er mandag, det er ny uke med nye muligheter! Jeg har flyttet i helgen og skal prøve ut et nytt gym rett ved leiligheten for første gang – gleder meg! Jeg skal inn med 5 styrketreninger, minst en crossfitøkt og to intervalltreninger i tillegg til noen joggeturer denne uka. Konkurransene er ikke langt unna, og jeg skal kjøre knallhardt på for å komme i best mulig form. Begynner i dag med joggetur etter jobb og en styrkeøkt på mitt kjære Kaliber senere på kvelden. Alt ligger til rette for en knallstart på treningsuka med andre ord – det gjelder å holde fokus på målet! I can, I will. Ha en sporty start på uka alle sammen!


 

13 kommentarer
    1. Har sett på bloggen din at du for en tid tilbake brukte whey goumet sjokolade og peanøtt.. Hvordan smaker det som proteinrøre og i havregrøt?? Er det tykk i konsistensen eller tynn?? =)

    2. hej, gillar du eller dina läsare Miley cyrus? jag drev sveriges största fan blogg om Miley (peacemiley.blogg.se) men den blev nyligen hakkad och bort tagen.. Jag har lagt ner så mycket tid och ork på den bloggen för att göra mina läsare nöjda. tänk dig i min situation om din blogg skulle bli hackad och bort tagen? du skulle nog också bli otroligt förbannad, ledsen och besviken. Jag har mailat blogg.se men jag har inte fått något svar. Så nu behöver jag all hjälp jag kan få för att å tillbaka min statistik och läsare. Snälla kan du nämna vad som har hänt och hänvisa dina Miley fans till min nya blogg peacemileyray.blogg.se i ett inlägg snälla, jag behöver all hjälp jag kan få, vi måste få fast hackaren!
      tack på för hand.

    3. Så spennende med flytting! Jeg lurer bare på om du er singel igjen, siden du skrev på instagram at du har fått deg en ny jente-roomie? Håper alt er bra med deg, og lykke til videre mot målet! 🙂

    4. Gleder meg til å se deg konkurrere!! 🙂 Men har du mer muskler i beina enn de andre jentene på bildet, eller ser det bare sånn ut? Synes du er superflott!! :)))))))

    5. Heidi: vi har litt forskjellig muskelmasse og ulike partier som er sterkere/svakere. Jeg hadde feks drept for rumpa til Veronica, men jobber mot en sånn bakende hver dag 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg