300



Tights fra Better Bodies og topp fra Reebok. (sponsede lenker)

Som jeg skrev i går liker jeg å variere cardiotreninga mi. I går dro jeg på Maxpuls – der vet jeg alltid at pulsen stiger og svetten slier! I går var det ikke noe unntak, jeg fikk kjørt meg på timen med navn 300. Økta gikk rett og slett ut på å ta tilsammen 300 repetisjoner på ulike øvelser. Vi startet med 2 x 50 repetisjoner med bulgarian bags, 2 x 50 repetisjoner med kroppsøvelser og 2 x 50 med kettlebells. På toppen av det hele avsluttet vi med 300 repetisjoner på mage – det kjennes i dag! Med bagene kjørte vi blant annet jump squats og push press som dere ser på bildene over, jeg var våt av svette allerede etter de totalt 100 repetisjonene der. Den tyngste delen ventet likevel – to runder med 20 x pushups med stopp, 20 x burpees og 10 hangups var kroppsøvelsene vi utførte . Det var blytungt men jeg kom meg gjennom det, før kettlebells og mageøvelser ventet. Jeg synes det er så gøy å trene på denne måten – det blir så annerledes type trening enn hva jeg er vant til. At det er effektivt er det iallefall ingen tvil om!

Etter litt mat og hvile gjennomførte jeg også en styrkeøkt på rygg og bryst litt senere på kvelden, og syntes virkelig jeg fortjente litt ekstra fredagskos etter innsatsen på trening. Jeg endte opp med speltlomper fylt med røkelaks og grønnsaker – det er alltid en favoritt. Så tar det jo maksimalt 5 minutter å lage, perfekt for en sulten sjel som har lyst på noe godt til middag! I tillegg kjørte jeg til Meny på Tiller kun for å kjøpe verdens beste brus, bobler av glede finnes virkelig i flaskene med ananas- og pærebrus 🙂

Det er endelig lørdag – nyt den for alt den er verdt alle sammen 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg