Is, solskinn og sommer

Sports-BH / Tights (sponsede lenker)

Fantastisk sommertur i herlig sommervær! Ingenting slår dager som dette. Rett etter jobb var det rett ut i marka et par timer, så godt å komme seg ut i frisk luft. Jeg hadde fri fra styrketrening i dag, og det hadde jeg faktisk behov for kjenner jeg. Både kropp og hode har godt av dager hvor man bare kobler helt av, sånn som dette. Jeg storkoste meg iallefall, og det gjorde Ayla også. Jeg er litt mer pingle enn henne og poserte heller forran vannet i stedet for å hoppe i det, haha! Litt for kaldt til at jeg klarer å nyte et bad her hjemme enda, forhåpentligvis blir det om ikke så lenge.

En kald ting jeg vet å nyte derimot, det er is! Derfor gikk jeg for supersunn is som dagens kveldsmat, som er fantastisk enkel å lage. 1 boks cottage cheese blandes med 400 gram frosne bær og litt sukrin/steiva. Jeg tar opp bærene litt før jeg skal lage isen slik at det blir enklere å mikse sammen. Hvis prøver å bruke håndmikseren på helfrosne bær får du nemlig bær over hele kjøkkenet, og ja, jeg snakker desverre av erfaring! Miks det hele godt sammen og topp gjerne med noe digg – jeg brukte sjokoladesaus fra Walden Farms som du finner her. Så er det bare å finne frem en skje og nyte isen, sommeren og livet 😀


15 kommentarer
    1. Jeg har et spørsmål uten sammenheng med dette innlegget. (selv om jeg må si at isen så farlig god ut!) Når du var i India, hvordan var treningsmulighetene der? Var det treningssenter å oppdrive overhode?
      Jeg skal være der i to mnd, og kjenner jeg gjerne ikke vil gå så lenge uten å trene styrke. Fikk du noe inntrykk av at det var vanskelig å finne, eller er det noe som er rundt fordi?
      Følte du var den perfekte å spørre 😉
      Ha en fin dag! 🙂

    2. Vibeke Litland: Jeg så ingen treningssenter der nei, og det virket ikke veldig utbredt i landet. Nå kommer det jo veldig an på hvor i Inda du skal, jeg har hørt at områdene i sør skal det være mye mer turisme, og da antar jeg at det er bedre lagt til rette for ting som trening der også 🙂 Håper du har bedre hell en meg med å trene der 😀

    3. Den isen er bare sinnsykt god! Ikke helt sorbet, men allikevel ikke helt sånn”kremete”. Jeg tror jeg har funnet min nr. 1 is, hihi;)

    4. Den isen så utrolig god ut! Selv lager jeg is av en fryst banan, litt melk, og evt proteinpulver og stevia dråper. og mikser det sammen med stavmikser. Det er utrolig godt!
      Godt med noen sånne dager også. Hvor man ikke trenger å tenke på å komme seg på det svette trenings studioet med nyte sommer og solen mens vi har den!
      Ha en kjempe fin dag i dag! 😀

    5. HVORDAN HVORDAN HVORDAN, FÅR DU DE NYYYYYYDELIGE LÅRENE OG MAGEN?!?!?!?! HELE KROPPEN DIN ER AMAZING, MEN LETER ETTER TIPS HER. fy søren, er helt imponert! 🙂 Klem fra Nina!

    6. Shit, den intervalløkta du posta på instagram tidligere var awsome! Prøvde den i dag 🙂 13km/t er bra med incline 7 🙂 Spørsmål ang Thailand: hvordan er det å få tak i sunne matvarer, proteinbarer etc i butikkene? Var du på Koh Samui/Phangnan og hva anbefales?

    7. siriroedland: Det er ofte etter treningsmåltidet mitt med en sånn is – og jeg er helt enig med deg, så utrolig godt 😀 Takk for det – ha en strålende dag du også!

    8. Kristine: Fantastisk å høre at flere enn meg svetta på den! Var på Koh Tao og Koh Phagnan, likte meg uten tvil best på Koh Tao. Handlet ikke så mye i butikk der, resturantene har utrolig bra utvalg av salater, grillspyd, fersk sjømat osv som gjorde det til en drøm å spise der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg