Helgekos i bilder

Ukens siste beintrening er over og det klager jeg virkelig ikke på! Disse lårene får virkelig gjennomgå for tiden, no pain no gain heter det vel så jeg får bare kjøre på! Når det er helg er det viktig å kose seg litt ekstra synes jeg, også på diett. Etter dagens treningsøkt dro jeg hjem for å spise IS. Sunn is selvfølgelig, som er superenkel å lage. Frossen banan i skiver, sjokoladeprotein og litt stevia er alt du trenger. Bland alt i en bolle, tilsett bittelitt vann og miks sammen. Funker med både kjøkkenmaskin og håndmikser, godt blir det uansett! Topp med noen ferske bananskiver eller denne sjokoladesausen som jeg brukte. Perfekt etter trening og perfekt helgekos!  


Ellers har jeg brukt helgen til å være mye ute i skogen med Ayla. Det er så godt å komme seg ut i frisk luft, og det er så godt å være ute i norsk natur! Det gj;r meg så glad, kan ikke gjøre annet enn å smile til kamera mens Ayla er mer opptatt av å få tak i godbiten jeg har på lur. Viktig med bestikkelser til bildetaking! Matvrak akkurat som mammaen sin godjenta mi, haha.

Jeg har selvfølgelg også spist taco, helgen er ikke det samme uten! Ferske grønnsaker, stekt løk, karbonadedeig og speltlomper er oppskiften på et perfekt måltid i mine øyne. Hvis du avslutter måltidet med norske jordbær har du perfekt dessert også, det blir nemlig ikke bedre!

Nyt resten av søndagen og lad opp til en ny og fantastisk uke alle sammen! 

13 kommentarer
    1. En annen god is er denne: frossne jordbær som du tiner 1-1/2 minutt i mikroen(sånn at de er litt mykere enn stiv frossne) ca. 8-10 bær, søtning, 1-2ss/noen dråper stevia og 1 og 1/2 ss cottage cheese eller mager kesam. Jeg har prøvd begge deler, det var like godt;) Ta det som passer, hihi! Miks alt sammen med stavmikser eller blender og hiv innpå, denne er sinnsykt god!

    2. Hihihi! Akkurat det samme som jeg bruker å gjøre! Banan-is med sjokoladeprotein er så godt! 😛
      Jeg har prøvd flere varianter av tilbehør, som forskjellige bær, nøtter, hakket/smeltet tagatosesjokolade,
      knuste hjemmelagde mandelmel-cookies, og jeg må si salte nøtter er én av favorittene mine 😉
      Kos deg videre!

    3. Så ut som du har hatt ei fin helg:)
      Deilig at det er så bra vær at man kan trene i shorts og singlet, her har det bare pøset ned.
      Nok en gang, kjempe bra blogg, gøy å følge deg!

    4. Fantastisk blogg, du er ett av mine forbilder!!
      Ser ut til at du trener ben hver dag nå, jeg trodde at man brøt ned musklene mer enn å bygge de opp ved å ikke la de få noen dagers hvile mellom hver økt? Eller holder det at du varierer mellom høyrep/lavrep osv? Jeg vil bygge litt ekstra ben en periode nå, og kunne gjerne hatt noen tips 🙂

    5. Hei!
      Jeg skal begynne på NTNU til høsten og bo rett ved Dragvoll.
      Hadde gledet meg på å kanskje begynne å trene på Kaliber, da jeg har fått et ganske bra inntrykk av treningssenteret ved å lese bloggen din:)
      Problemet er at jeg skal ikke ha med meg bil til byen, og det tar jo sykt lang tid med buss?:(
      Kan jo ikke bussrutene skikkelig heller da. Har du noen tips til hvor jeg kan trene eller eventuelt gode måter å komme seg til Kaliber fra Dragvoll-området?
      Håper på svar!:)

    6. Tonje: buss nr 9 går direkte fra dragvoll til vestre rosten – som er nærmeste stoppested til Kaliber 🙂 Tar litt tid, men veldig enkelt siden det er samme buss!

    7. Åh, den isen skal jeg prøve meg på! 😀 Fantastisk måte å få brukt opp de litt vel modne bananene mine… Hehe. Du ser helt rå ut, og det blir skikkelig spennende å se hvordan du gjør det i bikiniklassen kontra BF. MEN – en ting: du kan ikke kalle det der taco! Haha, sorry, måtte bare si det. Det er jo kjøttdeig og stekte/rå grønnsaker i lompe! You don’t fuck with the taco. Men det så godt ut fordet da!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg