Everyday is legday!

Hei dere!  Treningsuka er godt i gang for min del, og den skal fortsette på samme måte. Jeg har nettopp gjennomført ukens andre treningsøkt, og bein er tingen. Jeg skal som nevnt trene bein hver treningsøkt, som kommer til å bli fem dager i uka. Dagene varierer mellom tung, lett, forside, bakside, rumpe, høyrep og lavrep – så jeg kommer absolutt ikke til å bli lei av dette programmet! I tillegg kjører jeg selvfølgelig også de andre kroppsdelene gjennom uka, det er viktig å holde en balanse i det hele. Dagens økt var lett bein + skuldre og armer, godt det var en lettere økt ettersom beina mine allerede er megastøle etter økta i går! Kjørte følgende øvelser i dag:

Knebøy

Smal beinpress

Ettbeins beinpress

Liggende lårcurl

Sidehev med manualer

Bicepscurl

Nedpress med tau


Topp / tights / smartshake (sponsede lenker)

Protein og raske karbohydrater er et must etter trening for min del, musklene trenger næring for å vokse. Jeg prøver jo å bygge litt – da må det mat til! Med så høyt volum på beina blir det holdt tilbake på cardio for at de skal få hvile seg mest mulig. Restitusjon er også viktig, og i morgen er det treningsfri for min del. Derfor er det nå klart for skjønnhetssøvn etter kveldsmat bestående av cottage cheese, eple og mandarin med kanel og sukrin over. Enkelt og godt! Ha en fortsatt fin kveld alle sammen 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg