Fredagflex

Det var ikke mindre enn magisk å være tilbake på trening igjen – så fantastisk herlig følelse! Treningslykke å være på et bra gym igjen 🙂 Jeg har, som forventet, blitt ganske mye svakere enn sist gang jeg var på Kaliber.  Det betyr bare en ting – og det er at jeg må jobbe meg tilbake dit igjen! Kjørte ei god ryggøkt  med Kay i går, med fokus på kontakt i muskelene i stedet for ekstra kilo på stanga. Kjørte bla. markløft med 60 kg, å få inn teknikken igjen er viktigere enn å legge på ekstra kilo på stanga. Selvfølgelig måtte jeg inn i garderoben etterpå for å flexe litt – har ikke helt glemt de gamle vanene mine! Nå er det vel strengt tatt ikke front double biceps som er den viktigste i bikinifitness, men gøy er det likevel.

Rett etter trening må muskelene få mat, og jeg var superfornøyd med mine speltlomper! Noen med cottage cheese, sukrin og kanel og resten med sjokoladeprotein og banan. Perfekt etter trening og perfekt for ei som virkelig har savnet disse lompene. Resten av kvelden lå jeg med joggebukse i sofaen med Ayla og kjæresten – etterlengtet kosetid 🙂 

I dag sov jeg lenge før jeg sto opp og tok med Ayla ut på morgencardio i regnet, en joggetur på ca. 40 minutter. Vel hjemme var det klart for dagens første måltid, grillet kylling med salat, kesamdressing og varme kanelepler ved siden av 🙂 Herlig å lage mat selv igjen, for jeg skal ærlig innrømme at jeg er litt lei av tunfisk nå! Heldigvis er det så mye sunt og godt man kan lage at det er ikke fare for at jeg blir matlei med det første. Måtte prøve den nye skyren også, flere enn meg som synes den var god! Nå er det snart klart for trening igjen – beindag coming up! Skal på formsjekk med den nye coachen min også, veldig spent på å høre hva han sier. Nytt treningsprogram og en ordentlig diett venter – spennende! Jeg har iallefall gjort mitt beste mens jeg var på tur, og gjett om jeg skal gjøre mitt beste fremover også. Ha en stålende fredag alle sammen – riktig god helg 🙂 

11 kommentarer
    1. Speltlomper er helt fantastisk! Men når jeg først har åpnet en pakke, så forsvinner den ganske fort:p
      Håper du fikk en knall økt:) gleder meg til å nytt program når ferien er over:)

    2. heei 🙂 jeg lurte på noe..
      når det kommer til styrketrening så skal man gjerne ikke trene samme muskelgruppe to dager på rad, så vidt jeg har forstått. men gjelder dette mage og? eller skader det ikke å trene mage flere dager på rad?

    3. Velkommen tilbake til Norge! Ser på bildet at det er en stykk hund som er veldig glad for å ha deg tilbake. Så skjønt bilde! 🙂
      Fleksing på en fredag er helt ok! 😀 Fine deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg