Formbilde & ompakking

Her er formbildet mitt som lovet 🙂 Helt grei ferieform, det setter sine spor på kroppen å reise i fem måneder! Jeg har mye jobb å gjøre i månedene fremover, og det gleder meg masse til. Ser veldig frem til en treningssommer hjemme i Norge – det er jo dette jeg elsker å holde på med! Blir gøy å se forandringene på kroppen min de neste 108 dagene. Bort med fett og frem med muskler 🙂

Vi er nå i Costa Ricas hovedstad, San Jose som er siste stopp i dette landet. Skulle ønske vi hadde tid til å se kysten også, men sånn ble det ikke denne gangen. Jeg får bare ta det igjen senere – for dette er virkelig et land jeg vil tilbake til! Neste stopp er nemlig Afrika og safari som begynner den 7.juni. Helt uvirkelig å tenke på at vi er i en helt annen verdensdel bare noen få dager! Derfor blir det litt roligere på bloggen i tiden fremover, antar det er dårlig med tilgang til nett i jungelen. Jeg skal likevel gjøre mitt beste på å oppdatere, så finner dere meg på instagram som @fitnessnora også 🙂 Antar det blir dårlig med valgmuligheter på mat i jungelen også, derfor utnytter jeg de siste dagene her i sivilisasjonen til det fulle.

Havregryn, melk og egg er alt du trenger for å lage en skikkelig god pannekake! Spiste min etter trening med gresk yoghurt, eple og banan ved siden av. NOM 🙂 Det er vinter i Afrika, og jeg skal derfor så smått begynne med ompakking av ryggsekk for siste gang på turen. Jeg er virkelig ikke vant til minusgrader lenger, men nå er det bare å stålsette seg! Så rart å tenke på at vi snart er hjemme, heldigvis skal jeg oppleve mye før den tid. Nå skal jeg komme meg i seng og være klar for å utforske San Jose videre i morgen. Natta 🙂

25 kommentarer

Siste innlegg