Kos i Karibien

God kveld Norge! Siste dag her i karibien og den har blitt utnyttet maksimalt i sola. Vi har bare 37 (!!!) dager igjen på tur, så nå er det virkelig ikke lenge til vi er hjemme i fedrelandet. Skal nyte alle de siste dagene, og dette var det siste stedet med strandliv. Vi har virkelig vært late og kost oss, solseng, smoothies og sol er oppskriften på herlige dager. Jeg har også gått noen rolige morgenturer langs standa, og å være i aktivitet føles heldigvis helt normalt igjen Kjenner at jeg blir bedre og bedre for hver dag, og det er så fantastisk følelse! Regner med å være 100% igjen fort som fy 🙂

I morgen har det gått en uke siden siste behandling på sykehus og jeg får så smått lov til å trene igjen. Skal ta det gradvis selvfølgelig og lytte til kroppen. Neste land er Nicaragua og der er det flere vulkaner jeg har lyst til å bestige, vi skal til og med stå på brett ned en! Jeg gikk jo glipp av hele vintersesongen hjemme, så litt volcano boardning for å gjøre opp for det blir ikke feil. Jeg blir også bare mer og mer glad i yoga, det gjør virkelig underverker for kropp og sjel. Merker allerede at jeg har blitt mykere også – gøy! Nå har jeg nettopp inntatt en supernorsk kveldsmat med en karibisk vri. Knekkebrød med egg og grillede plantanos! Det er så fantastisk godt, ser ut som en stor banan men smaker helt annerledes. Jeg har fått tips om at den finnes på Meny hjemme også – anbefales 🙂 Kjøp, stek eller grill og NYT. Det neste som venter ikveld er senga, tar på å være i solsteiken hele dagen. Hardt liv!

Riktig god helg alle sammen! Store smil sendes deres vei fra Honduras 🙂

4 kommentarer
    1. Hei! Dette har ingenting med inlegget å gjøre, men jeg lurer på hvilken av 2XU compression tightsene du ville anbefalt en 16 åring? Elite eøler bare den vanlige compression tightsen? Håper du vet svaret! Superfin blogg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg