Paradis, powerbowl & beachformen

For noen fantastiske dager vi har hatt! Korallrev, fargerike fisker overalt, skilpadder, hai og nydelige solnedganger – kan virkelig ikke klage på livet da. Når jeg i tillegg fikk en formiddag på den fineste stranda jeg har sett så langt i livet, Whitehaven, da ble påsketuren perfekt 🙂  Dette knuser virkelig både Hawaii og Thailand, spent på å se om noe kan toppe vakre Whitsundays. Skulle ønske jeg hadde undervannskamera så dere kunne ha sett hvor nydelig det var, men her kommer iallefall noen bilder som ble tatt på overflaten:

Ikke rart jeg er hoppende glad etter denne turen 🙂 Whitsundays var rett og slett paradis. Vi skal bevege oss lenger nedover kysten, og vi har en 14-timers busstur forran oss. Middag før avreise ble en skikkelig god powerbowl! Elsker å blande cottage cheeese inn i havregrøt, også en fin måte å få i seg protein for de som ikke har/vil kjøpe proteinpulver 🙂 Jeg kokte ca. 50 g havregryn med vann før jeg moste inn en banan for ekstra søtsmak. Deretter rørte jeg inn 250 g cottage cheese og toppet det med epleskiver. NOM 🙂 Jeg spiser ofte to måltider om dagen her nede, blir ikke like sulten i varmen som jeg blir hjemme. Fyller jevnlig på med frukt da – det frister uansett temperatur! Verdens beste snacks 🙂

Påskekosen er ikke over for vår del, neste stopp er Fraser Island som også skal være utrolig fint. Gleder meg masse, og hvis det er i nærheten av denne turen da er i allefall denne jenta fornøyd 😀 Her er enda et bikinibilde til dere som tidligere har etterlyst beachformen, på verdens nydeligste strand:

4 kommentarer
    1. Wow, du ser helt fantastisk ut! For et forbilde! Digger at du får til en kombinasjon av reising og trening, ikke alle som får det til akkurat 🙂 Stå på!!

    2. Det virker som du har det supert på reisen, kjenner meg veldig igjen i mat-utvalget ditt. Blir ofte cottagecheese og frukt på meg når jeg er på treningsopphold i thailand feks 🙂
      Kos deg videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg