Magnetic Island

God morgen Norge 🙂 Det er fredag og snart påskefeire for dere, og helt ærlig er jeg litt misunnelig. Kunne godt ha tenkt meg norsk påske med ski, familie og påskeegg kjenner jeg.  Men jeg har det ikke verst her heller, det skal sies. Vihar tilbringt de siste dagene på Magnetic Island – og der har vi hatt det helt fantastisk! Helt nydelig øy og vi så utrolig mange søte dyr! Her kommer et lite bildedryss:

Så utrolig gøy å faktisk se en koala sitte og chille i et tre mens vi gikk på langtur i skogen. Alt for søt! Viktig å ha med niste på tur, melon og gaffel er alt jeg trenger! Elsker melon og er alltid like trist fordi vi bare har det om sommeren hjemme i Norge. Uansett, jeg svettet som en gris av å gå i 30 grader, men heldigvis endte turen opp på ei stand. Der møtte vi enda flere søte skapninger:

Wallabies som var veldig glade for å få gulerota mi ser dere 🙂 Helt fantastisk at de bare kom for å spise av hånda mi! Koalaen holdt jeg i en dyrepark, tror ikke den ville vært så glad om jeg klatrer opp i et tre etter den 😉 Akkurat nå er vi hjemme hos ei herlig norsk jente som bor her i Australia, hun leste tllfeldigvis på bloggen at vi skulle hit og har tatt oss inn noen netter. Utrolig hyggelig, og når hun i tillegg hadde ekte “norsk” tacokrydder i skapet ble middagsvalget lett! Med favoritt tilbehøret mozarella, salsa og guacamole ble det akkurat som hjemme 🙂 Fredagstaco er NOM!

Det er til og med treningsrom her, DET skal jeg utnytte nå! Lader opp med eple og BCAA, perfekt start på en fredagsmorgen 🙂 God helg og GOD påske folkens!

5 kommentarer
    1. synes du bare blir penere og penere for hvert innlegg jeg!:D Du gløder jo av livsglede og frihet. Utrolig vakker! Ha en fortsatt fin tur, artig å følge med 🙂

    2. Gøy å følge reisen din 🙂 så søte dyr!! :)) Australia ser herlig ut 🙂 kos deg videre på tur!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg