3563 km

Hei Norge! Vi er tilbake i Auckland og klar for 12 timer på flyplassen, woohooo! Sånn går det når flytidene endres, men vi skal vel overleve 🙂 Vi har kjørt 3563 km ( jeg kjørte 16 av de, det var mer enn nok for Sofie som nesten fikk hjerteinfarkt) de siste to ukene, så egentlig blir det litt godt å levere fra seg bilen. Vi har sett fantastisk mye fint, så all kjøringen har definitivt vært verdt det! Vi flyr til Australia og nærmere bestemt Cairns natt til søndag, gleder meg veldig 🙂 Vi har hatt noen utrolig fine dager som slutten på oppholdet vårt her, som jeg aldri kommer til å glemme. Vi dro på black water rafting 65 meter under bakken med glowworms som lyste opp taket i grottene, besøkte Hobbiton og gikk flere turer i nydelig landskap. Her kommer noen bilder fra de siste dagene:


Ingen treningsbilder som dere ser, dette er virkelig ikke landet man vil være innendørs på. Men etter 3 uker uten styrketrening merker jeg abstinensene helt sykt, og jeg gleder meg virkelig til å trene igjen! Sånn er det når man elsker hobbyen sin 🙂 Håper dere har en strålende helg der hjemme! Smiiiil fra down under 🙂

11 kommentarer
    1. Herregud for noen fine bilder!!! New Zealand er et land jeg definitivt skal besøke!! :))
      Og tre uker uten styrketreninhg, jeg føler med deg når det gjelder abstinensene!! Får abstinenser etter fire dager jeg. hehe.
      Good tur til Australia, du kommer til å elske det!! 🙂

    2. Skjønne bilder:) Ser helt herlig ut!!
      Og GLED deg til Australia, vi var der senest januar i fjor, i 7 uker:) Har vært i Australia før det også, og jeg bare elsker elsker elsker Aussie <3 Vi flytter down under til høsten i 4-6 år, og kjenner jeg gleder meg som et barn!
      Vi kjørte fra Brissy til Cairns (innom Port Douglas som jeg VIRKELIG anbefaler), en helt fantastisk tur.. LOVER at du kommer til å elske Australia og alle menneskene der!
      Kos deg videre på tur!!

    3. Nyt, nyt, NYT!!! Misunnelig på besøket til Ringenes Herre verden. Må besøke New Zealand en gang jeg også! 🙂

    4. New Zealand ser så fint ut!! Misunner deg den!
      Om dere skal kjøre nedover øst-siden av Australia anbefaler jeg å stoppe en liten tur i Sunshine Coast. Bor for øyeblikket her selv, og det er mye man kan gjøre her også!
      Ha en fortsatt fin tur!

    5. Kjære blogger! Vi holder på med en marked undersøkelse av hva bloggere mener om rosabloggere. Alle som hjelper oss vil få en kompensasjon; nemlig en gratis kinobillett! Meld deg på nå!

    6. Hei! Vi har akkurat lansert en redning for alle som sliter med gule tenner! I den forbindelse ønsker vi å få testet produktet vårt avblogere og høre mer om hva de tenker om produktet vårt. Alle som hjelper oss vil få tann blekingssettet vårt gratis i tillegg til en gratis elektronisk tannbørste som du kan dele ut til en heldig leser eller beholde selv 🙂 Bli med nå og så poster vi det i løpet av dagen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg