Down under

God morgen Norge! Over ser dere bilder av Shanghai sin fantastiske skyline på kveldstid, rare kinesiske kjøttboller og glad turistjente. Et par bilder til fra den supermoderne og herlige byen måtte med først, selv om vi nå har forlatt Kina som var enden på vårt fantastiske opphold i Asia. Rart å tenke på at vi har vært i den verdensdelen i to måneder, og at 1/3 av reisen allerede er unnagjort! Uansett, nå er det lenge siden sist jeg har blogget, både fordi det har vært vanskelig med nett i Kina og fordi jeg har vært dårlig. Ble ikke bedre mens vi var i Shanghai, et par av dagene ble jeg bare sengeliggende og kastet opp. Jeg er fortsatt i ganske dårlig form MEN – nå er vi i en ny verdensdel, nytt land med normale matvarer 😉 Satser på at det får systemet tilbake til det normale igjen også. Så fornøyd med handlekurva mi og lunsjen min, endelig vanlig mat igjen 😀

Vi er nå i Auckland i New Zealand, og her er det fantastisk fint! Etter veldig lite aktiv tur i Kina blir det utrolig godt med mye friluftsliv og aktivitet de neste ukene. Vi har leid oss bil og har funnet de beste fjellturene på kartet – vi er klare for roadtrip etter et par dager her i storbyen. Vi tok sightseeingen av byen til fots, herlig å slippe superundertøy
🙂

Håper dere hjemme har en herlig mandagsmorgen. Vi har en ny uke og en ny måned! Våren er rett rundt hjørnet, og jeg vet at mange begynner å jobbe mot sommerformen nå. Det er utrolig hva man kan gjøre på 4 måneder, fant dette før/etter bildet av meg selv som virkelig beviser hva man kan få til hvis man bestemmer seg. Selv om konkurranse kanskje ikke er ditt mål så må du bestemme deg for hva du ønsker, og just do it! Dagens visdomsord fra down under – ha en super dag 😀

8 kommentarer

Siste innlegg