Dagens dobbel

Hei kjære lesere! Klokken er ett på natta, og om noen få timer tar vi flyet til Beijing. Gleder meg enormt til Kina, det kommer til å bli så bra! Den siste dagen her i Malaysia har vi brukt på to av mine favorittaktiviteter, shopping og trening 🙂 Heldigvis er det billig å sende hjem pakker herifra, sekken er nemlig ganske så tung! Det samme var dagens treningsøkter også, tunge og gode.Trente på et ordentelig senter for første gang på lenge også, utrolig herlig selv om ingenting kan måle seg med mitt kjære Kaliber. Morgenøkten varte ca. 1,5 time og jeg trente rygg og skuldre. Etterpå var det klart for dagens første måltid, og jeg har endelig funnet Grits igjen 😀 Har ikke spist det siden jeg bodde i USA, og var overlykkelig for å finne det igjen! Man lager grøt av det på samme måte som havregryn, bra kilde til karbohydrater etter trening.

Etter litt shopping av ny Iphone og andre nødvendigheter vendte vi snuten tilbake til hotellet for å pakke sekkene og lade opp til neste økt. Flere enn meg som har skjønt at dadler og nøtter er godt, to av brettene over ble med hjem. Fungerte veldig bra som pre-workout energi, som jeg virkelig trengte før kveldens kanonøkt. Denne var enda bedre enn den første, og bein, bryst og armer fikk gjennomgå før ei sliten jente gikk tilbake til hotellet. Skal ikke plage dere med å ramse opp alle øvlsene på denne monsterøkta, men knipset bilder på to av mine ultimate favoritter for bein! Knebøy og bulgarsk utfall – ingen beinøkt uten!

Etter økta fant jeg endelig min kjære cottage cheese igjen – utrolig fornøyd med det! Også fornøyd med å være ferdig med bøy som dere kanskje ser, alltid elsk/hat. MEN – uansett hvor mye jeg hater det mens det står på har jeg aldri i hele mitt liv angret etter jeg har fullført settene mine. Ain’t nothing to it but to do it! Slenger med et turistbilde her fra Kuala Lumpur også, så kommer det vel flere etterhvert! Litt usikker på hvor enkelt det er med blogging i Kina, men jeg skal gjøre mitt beste 🙂

15 kommentarer
    1. Hei! Kjempefin blogg du har! Jeg bare lurte på hvor mange knebøy og hvor mange bulgarske utfall du tar?

    2. Ville bare si at jeg digger bloggen din! 🙂
      Og forresten så ligner du ganske mye på denne jenta her, Emilie de ravin 🙂

    3. Hei,jeg lurte på om du kan linke bloggen min på din blogg? Åååh,guud det hadde vært så kult hadde vært utrulig takknemlig..Har sett på bloggen din utrulig lenge å du er så pen!:)

    4. Hei Nora! Ser ut som dere har det helt fantastisk på tur! Det er en fryd for øyet å følge med på bloggen din 🙂 Jeg vil gjerne spøre deg om et personelig spørsmål, og du trenger ikke svare på det om du ikke ønsker; Er du og Kay sammen igjen? Og hvordan fikk du han tilbake? Ble selv dumpet av kjæresten for et par uker siden, og gjør ikke annet enn å håpe jeg får han tilbake :-/ klem

    5. Jennifer: vi er sammen igjen ja 🙂 Jeg kan desverre ikke komme med noen tips, han tok bare til vett igjen! Men om han dumpet deg er han mest sannsynligvis dust og fortjener deg ikke likevel 🙂 Husk at det bare kan gå oppover etter et brudd 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg