Riverrun & kosemat

Vi har virkelig kost oss og slappet av de siste dagene i Melaka. Det er som nevnt en utrolig fin liten havneby, men det er ikke så mye aktiviteter man kan finne på her. Vi har derfor sovet lenge, kost oss med mye god mat og virkelig tatt livet med ro. Sushi og frozen yoghurt med digg topping er blandt tingene som har blitt med hjem og spist forran tv-skjermen med filmmaraton. Godt med noen dager som dette på reise også 🙂

Med lite på dagsagendaen har jeg selvfølgelig hatt tid til å trene! Over ser dere bilde av en veldig fornøyd jente forran elvepromenaden her i byen, den er ca. 9 km lang og perfekt til morgencardio. Det går rivercruise for turister hele tiden, men riverrun passer bedre for meg! Perfekt måte å starte dagen på uansett hvor man er i verden spør du meg. Liker veldig godt at det er fruktboder overalt hvor man får kuttet opp den frukten man vil ha etter endt løpetur, i dag ble det mango og mandariner i posen min 🙂

Jeg fant det nærmeste man kommer et gym her i byen, et lite treningsrom med 2 gamle smithmaskiner. Heldigvis kan man gjøre mye med en smithmaskin, jeg gikk for disse øvelsene: knebøy, utfall, benkpress, skråbenk, stående roing, sittende skulderpress, nakkepress og upright rows. Avsluttet på gulvet med ulike situps og plankevarianter før jeg gikk glad og fornøyd hjemfor å spise mat. Protein og karbohydrater er det kroppen trenger etter trening, heldigvis er ikke det vanskelig å oppdrive. En boks tunfisk most godt sammen med en banan, og toppet med oppskjært eple. Supergodt, enkelt, og selvfølgelig supersunt!

Hoppende glad etter trening som dere ser, treningsglede! Nå skal jeg pakke sekken, i morgen tidlig drar vi tilbake til Kuala Lumpur. Derifra går ferden til Kina på fredag, det blir utrolig spennende! Må nye varmen her i Malaysia så lenge, snart er det frem med superundertøyet igjen! Ha en god kveld Norge 🙂

9 kommentarer

Siste innlegg