Dykke- & treningsglede

Hei kjære Norge! Håper dere har hatt en strålende start på uka, akkurat som oss i Thailand. Etter 4 dykk og en eksamen fikk vi endelig dykkerlappen i går, og det var utrolig gøy! Skal ærlig innrømme at jeg var livredd før det første dykket, veldig utenfor komfortsonen min. Derfor var det en enda bedre følelse å gjennomføre, gleder meg til å dykke flere plasser i verden også! Det tar mer på fysisk enn jeg trodde, og derfor lå vi bare på stranda og slappet av resten av dagen – velfortjent om jeg så skal si det selv 🙂

Litt senere gikk vi tur, og jeg fant ENDELIG et gym! Måtte selvfølgelig utnytte gymmet til det fulle, så det ble en lang treningsøkt. Kjørte bein, rygg og skuldre før jeg dro tilbake til hotellet to timer senere. Jeg kjørte 3 sett på 8-10 reps på knebøy, utfall i smith, beinpress, strake markløft, bulgarske utfall og goodmornings på beindelen. Bein er definitivt det vanskeligste å trene utenfor et gym i mine øyne, så da gjalds det å kjøre på! Etterpå kjørte jeg 3 x 8-12 på stående stangroing, nedtrekk, sittende roing, pullovers, skulderpress, sidehev og upright rows. Jeg klarer ikke engang å regne ut hvor mange sett det der blir, men det blir i allefall langt flere enn hva som burde ha vært med på en vanlig treningsøkt :p Klarte ikke å stoppe når jeg først var i gang – så fantastisk herlig å få trene igjen! 🙂 Utrolig hvor mye glede som kan ligge i en treningsøkt! Har heldigvis med meg favorittpalggene til trening i sekken, t-skjorte fra X-life og tights fra 2XU.

Påfyll må til etter en slik økt – og jeg gikk for noe av det beste jeg vet: sjokogrøt! Havregrøt med sjokoladeprotein og banan oppi er like godt uansett hvor man er i verden 🙂

Det er tid for å finne senga her i Thailand, i morgen skal vi nemlig utforske øyas små fjelltopper til fots, og da gjelder det å være tidlig ute for å slippe unna den verste varmen. God natt alle sammen, ha en sporty og herlig uke!

8 kommentarer

Siste innlegg