Siste treningsøkt i Norge

Da var den aller siste treningsøkta her hjemme i Norge gjennomført. Helt SYKT å tenke på, jeg reiser i morgentidlig!!! Sekken er pakket, jeg har forhåpentligvis med meg alt og er ready to go. Reiser iallefall med ren samvittighet etter dagens økt, jeg var helt gele i beina da jeg gikk ut fra Kaliber. Dagens beinøkt så slik ut:

Knebøy 3 x 8, 60 kg ass to the grass

Beinpress 3 x 10, 150 kg

Utspark 3 x 10, 10 kg på hvert bein

Sittende lårcurl 3 x 12, 30 kg

Liggende lårcurl 3 x 12, 5 kg på hvert bein

Goodmornings 3 x 10, 30 kg

Fornøyd med økta og ga den tommelen opp i en stk full jentegarderobe på gymmet 🙂 Nytt år og nye nyttårsforsetter er det mange som har – viktig å holde de gjennom hele året også. Start året bra og stick to it! Hver dag er en god dag for trening vet dere 🙂 

Vel hjemme fikk jeg selvfølgelig velge middag siden det var det siste måltiden med familien på en stund. Viktig å spise tradisjonell norsk mat, derfor gikk jeg for kyllingfajitas 🙂 Jeg har med et par måltidserstattere og proteinbarer å knaske på under reisen, så får vi se hvilken mat som venter på meg i den store verden! 

 Jeg skal selvfølgelig oppdatere bloggen så ofte jeg har mulighet, og håper dere fortsetter å følge med på treninga mi rundt jorda 🙂 Og til dere som har vært med i julens konkurranser, sjekk eposten! De heldige vinnerne har fått en veldig hyggelig mail fra meg 🙂 Hvis det har gått noen dager uten lyd fra meg så sjekk Fitnessnora på Instagram eller facebooksiden min, der kommer det masse bilder! Til vi sees igjen – la livet være fantastisk og sporty alle sammen 🙂 HA DET BRA 😀 

29 kommentarer

Siste innlegg