Juleoppdatering

God kveld mine kjære lesere! Håper julen deres har vært fantastisk så langt, jeg er i allefall veldig fornøyd med min 🙂 Fikk alt jeg ønsket meg og enda mer, så nå er jeg virkelig klar for tur! Kommer mer detaljer om turen i morgen, helt sykt at det bare er 8 dager igjen. Uansett, som mange andre spiste jeg helt sykt mye digg i går og la meg med magevondt. Lærer aldri, haha! Hele familien dro derfor ut på tur for å gå av oss litt julemat i formiddag, i det fine vinterværet. Det å holde seg i aktivitet synes jeg er et must i jula, jeg blir så slapp av å bare sitte på sofaen. Når man kan kombinere det med familietid er det perfekt nå i jula 🙂

Jeg i finfin Craftjakke og lillesøster hadde lånt min parkas for anledningen 🙂 Ikke nok med at jeg og Mari poserer forran kamera, Ayla poserer hun og! Godt opplærte jenter 🙂 

Rakk en tur på gymmet før middag også, trente bryst med Paul. Han skal være coachen min når jeg kommer tilbake fra tur, men vil heldigvis trene litt med meg før jeg drar også! Vi var på Kaliber for å bygge litt bryst i dag, 1. juledagsøkta så slik ut:

Benkpress i smithmaskin

Flyes med manualer

Hammerstrength chest press

Cablecross

+ 30 minutter på stairmasteren


Pepperkakegym! 
 

Vil bare minne om at begge konkurransene fortsatt er åpne, så det er ikke for sent å vinne en ekstra julegave enda! Sjekk innleggene under for å delta, kanskje blir det akkurat du som får julegave fra meg 😀 Som om jeg ikke har spist nok i dag er det på tide med litt kveldsmat. Mamma sine hjemmelagde rundtstykker med brunost er en sikker vinner! Håper dere alle har en magisk jul så langt og at den fortsetter slik! Juleklem  🙂 

 

20 kommentarer
    1. Hei 🙂 bare lurte på noe! Er det en grunn for at du har ayla så mye?? 🙂 den er jo egentlig ikke din? Eller tar jg helt feil? Hehe 🙂
      Ha en god jul videre 🙂

    2. Hei Nora
      Du ser kjempe bra ut om dagen, bare lurer på en ting, da du fikk kyssesyken, hvor lenge holdt du deg i ro ? Mistet du mye muskler ? Måtte du starte helt på skratsj igjen? Jeg sitter her med en skade i armen etter en ulykke på jobb og det minner veldig om tennisalbue, får ikke trent overkropp og blir litt lei meg hvis alle musklene jeg har klart å bygge opp skal bli helt borte ! Tar det lang tid før de kommer tilbake ? Dette ble mange spørsmål i ett ser jeg 🙂 men greit å spørre noen som har peiling ! Ha en god dag 🙂

    3. Håper virkelig at du er klar for å inspirere like mye neste år, selvom du er ute å reiser! Under treet i år lå det medlemskap på nytt treningssenter og masse nytt, fresht treningstøy så nå kan pokker meg bare 2013 komme altså!

    4. Bare dra deg avgårde snart. Bloggen din har virkelig tapt seg, og du ser ikke trent ut lenger, bare lubben. Ser deg på trening nesten hver gang jeg trener på caliber, du er ikke akkurat så tøff som du vil ha det til.
      Arne p.

    5. Du ser kjempefresh ut og er et flott forbilde, Nora 🙂 og til deg Arne p: stakkars deg som har så dårlig selvbilde at du må tråkke på andre på denne måten, kan jo ikke annet enn å synes synd på den slags patetiske mennesker….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg