Siste søndag i advent

og det betyr at det gies bort gavekort fra X-life igjen. Alt du trenger å gjøre denne gangen er å like dette innlegget på facebook, og legg igjen en kommentar under når det er gjort. Med andre ord – trykk på den blå tommelen opp helt nede på innlegget 🙂 Gjør det enkelt på lille julaften – hvor jeg tar på nisselua og gir bort to stk gavekort på 500 kr og legger under treet!

Dette er vel en fin julegave? 🙂 

Nå begynner julefølelsen å komme krypende, mamma lager julegrøt og juletreet er kommet inn i stua. Jeg har bakt sunne rundstykker på slump av havregryn, cottage cheese, speltmel og egg i tillegg til usunne boller av hvetemel, sukker, smør og sjokoladebiter 😉

Nå skal vi bare få pynten på treet så er alt klart til den store dagen. Det blir nok litt stille fra meg de nærmeste dagene, men skulle dere savne meg finner dere meg som Fitnessnora på instagram. Håper dere alle har en fantastisk jul med deres nære og kjære, kos dere så mye som overhodet mulig med alt julen innebærer og har en fantastisk julefeiring!


Stor juleklem og de beste juleønsker til alle dere fra Nissenora og Ayla ! 🙂 

 

131 kommentarer

Siste innlegg