Bittelillejulaften giveaway!

Bedre sent enn aldri kommer giveawayen jeg snakket om i går! Jeg gir nemlig bort TRE slike gavekort:

 

Tre heldige vinnere kan altså vinne tre PT-timer hos dyktige Cathrine Alea på Kaliber, Club Fitness eller hjemme hos deg som bor i Trondheims-området! Januar er jo den store kom-i-gang måneden, og dette må være en perfekt boost inn i det nye året 🙂 Veldig fornøyd med å kunne få gi dere en slik julegave! Alt du trenger å gjøre er å like ProPT sin facebook side, som du finner her. Legg igjen en kommentar når det er gjort, så trekker jeg tre heldige vinnere i romjulen 🙂 Lykke til 😀

For min egendel avventer julestemingen i år, jeg vet ikke helt hvor den har blitt av. Den kommer nok snikende når jeg baker usunne pepperkaker med familien og pynter treet i morgen 🙂 Mens jeg venter kler jeg meg i rødt på trening 🙂 

Ha en herlig bittelille julaften da dere!

 

49 kommentarer

Siste innlegg