Legday og powerbowl

 Heihei 🙂 I dag var det klart for den verste dagen i uka – beindag! Ain’t nothing to it but to do it uansett, kommer ikke unna! Glad, barfot og fornøyd før økta i garderoben på bildet over – ingen beindag uten mine fivefingers. Økta så slik ut:

Knebøy 3 x 5

Beinpress 3 x 10

Gående utfall med hantler 4 x runder over gymmet

Beinspark 2 x 10

Strake markløft 3 x 8

Bulgarske utfall med hantler 3 x 10

Hip thrust 3 x 10

Sumosquat 2 x 8

Nok øvelser som dere ser – og beina var gele på vei hjem fra gymmet! No pain no gain føler jeg at passer veldig bra her, nemlig veldig fornøyd med at rumpa mi har fått litt mer sprett etter all denne beintreninga! Definitivt litt mer bounce på baksiden min nå, and I like it 😀  Det er det som er så fint med styrketrening – man kan forme kroppen akkurat slik man vil! Ved å fokusere kun på kondisjon kan du blir en mindre versjon av deg selv, men ikke endre fasongen på kroppen i særlig stor grad. DET kan man ved å pumpe litt jern – så inn i styrkerommet alle sammen 🙂

 Viktig med påfyll etter tung trening, og i dag lagde jeg en skikkelig powerbowl etter økta mi. Havregryn, vaniljeprotein, banan og PB2 er i denne skåla – virkelig muskelmat 🙂 Ha en fin kveld alle sammen, min skal tilbringes forran skjermen – heia Norge!

40 kommentarer

Siste innlegg