Julestemning og reisefeber

God mandagskveld! Håper alle har hatt en flott og sporty start på uka 🙂 Det er 3. desember – og det betyr at det er nøyaktig 1 måned til avreise! Helt sykt å tenke på at jeg skal forlate hele livet mitt og kun ha med meg en sekk i et halvt år. Hva skal jeg pakke?! Treningsklær og tannbørste er vel det viktigste 🙂 Uansett, med sterkt ankommende reisefeber var jeg litt internasjonal i matveien i går og lagde sushi. Det er så goooodt! Dette sushi-tårnet gikk ned på høykant, jeg tipper over halvparten av det var min fortjeneste 😉 

a

Det er lekende lett å lage sushi, du lager bare risen, fordeler den utover og velger tilbehør. Laks, agurk, mango og avocado er mne absolutt favoritter til sushi. I tillegg synes jeg det er digg med et lag smørost på noen av rullene for ekstra smak, her har jeg brukt philadelphia med hvitløkssmak.


Flere som vil ha sushi som dere ser!  Julestemningen har også kommet krypende, og det er jo bare kos 🙂 Pynta med lilla i leiligheten og med rødt på trening 😀 Kveldsmaten min i dag var sterkt juleinspirert og enkel, mager vanilje kesam, mandarin, mandler og kanel på toppen. Virkelig en smak av jul 🙂

Nå skal jeg komme meg i seng – tidlig kveld for ei jente som skal tidlig opp! Ellipsemaskina mi venter kl 0545 😉 Natta!

19 kommentarer

Siste innlegg