Kveldsupdate

To stk gladjenter i garderoben på Kaliber i dag! Ikke rart når vi trener på verdens beste gym 🙂 Marie smilende i bakgrunnen og jeg smilende i råååsa tskjorte fra Better Bodies. Jeg skulle egentlig trene bein i dag men tryna heftig på isen (ingen så meg, heldigvis) og lårene mine var ikke helt samarbeidsvillige etter fallet. Derfor ble det biceps, triceps og masse mageøvelser i stedet. Har lagt min elsk på mageøvelser i slynge, tenkte jeg skulle filme og legge ut favorittene 🙂

Advent nærmer seg med stormskritt, kan ikke tro at det er 1. desember allerede på lørdag! Jeg elsker jo alt som har med jul/advent å gjøre – og må derfor utnytte det mest mulig. Pakkekalenderen fra verdens beste mamma henger på kjøkkenet, og jeg slo til med adventsnegler i dag på toppen av det hele! Tina på Candy Nails ga meg akkurat det jeg ønsket meg, lilla negler med stjerner og bling 🙂 Nå kan adventstiden bare komme 🙂 

Jeg var litt lat på matfronten idag orket rett og slett ikke tanken på å stå på kjøkkenet for å lage mat. Min kjappe, enkle og sunne løsning ble en boks cottage cheese, to epler blandet med en ss økologisk peanøttsmør. Peanøttsmør og eple er så utrolig god kombinasjon – love it! Nå skal jeg komme meg i seng, legge meg på lading til jobb- og treningshelg. God natt alle sammen 🙂 

 

17 kommentarer

Siste innlegg