Morgencardio, mandag & motivasjon

Ut på tur – aldri sur! Det har blitt kaldere ute og jeg er en skikkelig pingle når det kommer til kulde. Det er bare 37 dager til avreise, og da slipper jeg å bekymre meg for minusgrader lenger! I mellomtiden får jeg bare kle godt på meg, i går holdt jeg varmen i superundertøy fra Kari Traa og lue fra Craft. I dag tidlig derimot, klarte jeg bare ikke å få meg selv ut i kulda når klokka ringte. Heldigvis har jeg et fantatisk alternativ stående på soverommet mitt, nemlig ellipsemaskina mi! Jeg er så glad i den, får cardio til å bli så mye enklere 🙂 Spesielt når jeg har tv’n og Netflix rett forran meg, 50 minutter går fort når man har gode serier å se på!


Fornøyd med endt morgencardio etter jeg knipset dette beviset 😀

Jeg pleier som regel å trene rett etter jobb, sånn at jeg har resten av kvelden ledig til å gjøre andre ting. I dag var jeg rett og slett litt sliten, og valgte å dra hjem å lage middag først. Det er viktig å kjenne på dagsformen og lytte til kroppens behov innmellom 🙂 Rask og superenkel middag, en stor porsjon stekt kyllingfilet og grønnsaker. Ikke noe ris eller poteter, jeg sparer som vanlig karbohydratene til etter trening når kroppen trenger de som mest 🙂 Fungerer utrolig bra for meg å spise på denne måten, så da ser jeg virkelig ingen grunn til å legge opp kostholdet på noen annen måte. Det viktigste er at det er noe man trives med i hverdagen 🙂

Total avslapping og oppladning til en skikkelig god ryggøkt senere ikveld – backattack! Markløft, chins og nedtrekk venter på denne jenta 🙂 Henter ofte mye motivasjon fra andre, men i dag henter jeg jammen motivasjon fra meg selv! Min egen rygg er motivasjonen i dag, den skal bli større og bredere 😀

Hva skal du trene i dag? 

34 kommentarer

Siste innlegg