Tirsdagspump

Ingenting er som den følelsen når det går fremover på trening – og det gjør det virkelig nå! LOVE IT 🙂 Som alltid spiser jeg eple og XtraVol før trening, for å ha god energi gjennom hele økta.  Den blå drinken inneholder BCAA, L-glutamin og taurin – som er tilskudd jeg vil anbefale alle før trening. Selv merker jeg stor forskjell på treningsøkter når jerg tar disse tilskuddene først, bedre energi og utholdenhet som holder gjennom hele økta. SYnes det er veldig greit med ferdigmixen XtraVol for å slippe unna flere pilleesker, og ikke minst smaker den digg 🙂

Bryst og skuldre sto på planen for denne jenta i dag, og økta gikk kjempebra! Fikk skikkelig pump og økte på både benk og dips – hurra 😀 Nesten utrolig hvor mye glede det ligger i å løfte opp noe tyngre enn hva jeg løftet sist – men dette gir iallefall meg en skikkelig lykkefølelse!

Benkpress 3 x 6, 52,5 kg

Skråbenk med hantler 3 x 10, 20 kg

Dips 3 x 8, 10 kg i belte

Cable cross 3 x 8, 20 kg

Rotator cuffs

Militærpress 4 x 8, 35 kg

Sidehev 3 x 10, 7,5 kg

Fronthev 3 x 8, 9 kg

Facepulls 3 x 10, 40

Happy girl i garderoben med t-skjorte og bukse fra Better Bodies 🙂 Denne buksa er så god å ha på kalde dager, hvor det for min del blir for kaldt med tights på gymmet. Ikke greit å være frossenpinn 😉

Etter shake og riskaker i garderoben ble det en rask tur innom butikken for å handle middag. Sulten som en ulv, det er jo akkuat da man helst skal holde seg langt unna butikken! Jeg ble fornøyd med resultatet likevel, stekte 1 pakke karbonadedeig sammen med rødløk, paprika, fersk sopp, chili, tomat og hvitløk i panna. Tilsett masse digg krydder og ris så har du et kjapt, sunt og kjempegodt måltid!


Var så sulten at jeg ikke danderte fint engang, spiste bare rett fra panna! Og jeg kaller meg blogger….! Haha, nå er det avslapping før Twilight med jentene – ha en fin kveld alle sammen!

38 kommentarer
    1. Ingrid: Har som regel en stor scoop i drikkeflaska mi før trening, drikker halve på vein til trening og resten under økta 🙂 Med unntak av dager som idag hvor jeg koste meg med den på senga 😉 Ikke etter nei – det er BCAA i proteinpulveret mitt, føler det holder 🙂

    2. Hei hei!! Veldig bra blogg!! Kan jeg spørre; skråbenk med hantler er det 3 sett med 10 reps eller 3 reps med 10 sett….

    3. Du gir virkelig inspirasjon til å komme seg på trening! Veldig frustrerende å ligge syk hjemme, og ikke kunne trene når man får sååå lyst til å pumpe litt jern etter å ha lest bloggen din 🙂 Flink du! 🙂

    4. Åh, det så skikkelig digg ut! Du ser skikkelig bra ut nå, flink du er 🙂 . Har et lite spørsmål; hva tror du om proteinpulver og slike kosttilskudd til ei 15 år gammel jente som trener mye styrke, sånn ca 4-6 økter i uka? Hadde vært veldig fint å få vite hva du synes om det 🙂

    5. Merker selv at jeg savner en sånn drikk før trening nå! Det funker, men jeg merker forskjell. Om det er psykisk er en annen sak, for får jo gode økter nå også 🙂 Aldri testet den drikken.
      Må si jeg likte buksa, men jeg har aldri trena i noe tilsvarende. Den er ikke kronglete på beindager? Og GLED deg til twilight 😀

    6. Så fin du er Nora! Jeg har lenge villet kjøpe meg BCAA, da jeg sliter med å holde oppe energien på trening. Men har hørt at man ikke burde ta det når man vil minke i fettprosent? Vet du om det stemmer? 🙂

    7. Kine den tøffe: Det stemmer absolutt IKKE 🙂 Jeg brukte bcaa som et tilskudd hele vein frem mot konkurranse, så den som har sagt det det kan bare gå å legge seg 😉

    8. emiliemolsen: den psykiske effekten er der uten tviiil – føler jeg har dårligere økter hvis jeg glemmer den hjemme 😉 kjører bein i tights ja, men denne er perfekt til alle andre dager 😀 😀 Likte filemn ja, godt med en skikkelig jentefilm innimellom 🙂

    9. Elen: Takk for det 😀 Jeg ser ingen problem i å ta proteinpulver selv om du er 15, det er jo kun en ekstra måte å få i seg proteiner på hvis du ikke klarer et via kosten. Men aller helst ville jegnok ha anbefalt deg å heller spise proteinrik mat slik at du tilfører mest mulig naturlig til kroppen din når du er så ung. Men skjønner at det kan være vanskelig å legge opp kosten slik når du er 15, derfor kan proteinpulver være et godt alternativ 🙂

    10. Litt å strekke meg etter da!! Har begynt å trene styrke, men er ikke der hvor du er riktig ennå…. Men det kommer seg!!!! Har trent styrke i 12 uker, ble fort veldig mye sterkere, men føler nå det flater seg ut!! Må legge om litt i opplegget nå og har fått meg PT…. Du er en stor motivator og takk igjen for en fin blogg!!

    11. nå er det skikkelig lenge siden jeg har vært innom bloggen din, og fyy så slank du har blitt! stå på! 🙂

    12. Maren: Legger ut om de produktene jeg liker, men har ikke tenkt over at det kanskje har vært mye, er bare så mye jeg vil dele 🙂 Men setter pris på tilbakemeldinger, så tar den med meg :))

    13. Hei. Jeg luerte på en ting. Når det står 3×10 med 20 kg hantler. Mener du da 20 i hver hand eller tilsammen ? Bare sånn at jeg vet hva du mener i fremtiden 😉 Dette varierer fra blogger til blogger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg