Planlegging & rosalove

Å planlegge er så utrolig viktig  for å oppnå de resultstene du ønsker. Regner med de fleste er lei av uttrykket failing to plan = planning to fail, men det er faktisk sant! Jeg som de fleste andre har hektiske dager, og er avhenig av å planlegge tiden min for å få alt til å gå opp. Trener stort sett rett etter jobb, forlater huset klokken 07.00 og er nesten aldri hjemme før 20.00. Derfor er alltid treningsbagen med – med alt jeg trenger oppi 🙂 Denne er alltid pakket og klar dagen før, hvis ikke er det noe som plutselig mangler. Hodet er ikke helt med på morgenkvisten 😉

Under ser dere dagens bag, full av treningskkær, matboks, cottage cheese, frukt og kosttilskudd. Her har jeg alt jeg trenger frem til jeg kommer hjem i kveld, styrkeøkt på Kaliber etterfulgt av langtur venter etter jobb. Bryst, skuldre og triceps skal få kjørt seg i dag, og treninga går skikkelig bra om dagen! Tyngre vekter blir løftet på trening mens vekta mi går ned – akkurat sånn jeg vil det skal være 🙂

Det er ingen tvil om at jeg er ei rosajente, og jeg er så utrolig glad i dette settet som støtter Rosa Sløyfe-aksjonen 🙂 Perfekt for morgencardio i vinterbyen Trondheim! Bildet under er fra i går, var så heldig å våkne til finvær og da foretrekker jeg å gå ute. Så god og frisk start på dagen med den kalde lufta synes jeg! Ikke minst var det en  veldig bra start på uka – har det på følelsen at dette blir en skikkelig god uke 🙂

 

Litt mer rosa må ei jente kunne unne seg og –  jeg har uten tvil verdens søteste tær nå! Jeg var på Drømmehagen Hudpleie og fikk shellac på tærne, og ble superfornøyd med resultatet! Rosa + bling er jo bare nødt til å bli bra, ingen tvil om at Charlotte kan sakene sine! Shellac legges på som vanlig neglelakk på egne negler, men sitter i hele 4-6 uker. Perfekt å alltid ha flotte tær nå før julebord-sesongen og ikke minst perfekt til når jeg skal ut og reise! Nå er det under 2 månder igjen, helt sykt å tenke på 🙂 Skal selvfølgelig blogge og trene på min reise rundt jorden – kunne ikke ha vært foruten!


Rosalove 😀

21 kommentarer

Siste innlegg