Maxpuls-video og påfyll

God søndagskveld! Som lovet kommer en video fra Maxpuls – bedre sent enn aldri 🙂 Under er et klipp fra fredagens tabata-trening, som var både dødsgøy og supertung. Jeg har aldri vært noen “gruppetime-jente,”  men disse timene har jeg falt pladask for! Vi jobber 8 x 20 sekunder på hver post, med 10 sekunder pause mellom. Det rulleres på 8-10 poster som varierer fra time til time. Man vet aldri hva man går til med andre ord, like spennende hver gang 🙂 Bare sjekk så gøy det ser ut!

 Treningsfri og kjempegøy heldags-samling med jobben i går, og måtte derfor ta igjen beinøkta i dag. Den er like vond hver gang, men gud så godt det er når jeg er ferdig 🙂 Velfortjent påfyll med riskaker, persimon, banan og proteinrøre etterpå. D-I-G-G! Proteinrøra er laget av 1/2 banan, 1 scoop troponin, stevia english toffee og litt sukrinmelis.  Supert påfyll med karbohydrater etter ei tung økt på bein, kommer nok til å ha litt vanskeligher med å komme meg ut av senga i morgen 😉 

 

Persimon  dyppet i sjokolade = lykke!

Nå skal jeg komme meg til sengs – mandag med en ny tabataøkt coming up! Gleder meg allerede 🙂 

31 kommentarer

Siste innlegg