Pannekake heaven

God lørdagsmorgen alle sammen 🙂 I gårkveld var jeg på dobbeltime på Maxpuls, og hele kroppen verket da klokka ringte tidligere i dag. Utrolig bra trening 🙂 Fikk filmet som lovet, det kommer i løpet av helgen. Etter nesten 2 timer med hard trening i går kveld var jeg utslitt, og kjente at kroppen trengte ekstra påfyll. Jeg lagde derfor noen utrolig gode pannekaker til middag, og kanskje blir denne oppskriften frokost for noen av dere i dag 😉 De anbefales på det sterkeste – og det er jo tross alt lørdag!

Jeg brukte disse ingrediensene for å lage herlighetene:

2 moste bananer

150 g havregryn

3  hele egg

60 g vaniljeprotein

2 ts bakepulver

1 rør stevia vanilje

1 ts salt

1 ts kanel

3-4 dl vann

Bland det hele godt sammen og gjerne la røra svelle litt før du begynner med stekningen. Mengden vann regulerer du etter hvor tykke du vil ha de, jeg gikk denne gangen for veldig tykke – nom!  


Topping er det bare fantasien som setter grenser for, her har jeg valgt mandelsmør, cashewsmør, cottage cheese, sukkerfritt syltetøy og mandler. Dette var virkelig et festmåltid – jeg elsker virkelig pannekaker! Ikke minst er jeg glad i nøttesmør, du finner cashewsmør her og mandelsmør her.

Jeg var så sliten at jeg følte meg helt død i kroppen i går, men heldigvis kom jeg til pannekake himmelen etter å ha spist disse 😀 Igjen – de anbefales! Nå er det klart for medarbeidersamling og blåtur med jobben, jeg gleder meg sånn! Ingen trening i dag med andree ord, men det får jeg ta igjen i morgen. Det er jo farsdag – og jeg skal være PT for papsen etter ønske fra han. Vet ikke helt om han er klar over hva det faktisk innebærer 😉 Ha en fantastisk lørdag da dere!

19 kommentarer
    1. Det så helt nydelig ut med pannekaker! Jeg spiste det på torsdagskvelden, men det var ikke hjemmelagde, det var PF-ferdigblanding 😉 blir kanskje noe liknende som dette i kveld. Ha en strålende lørdag, og kos deg på blåtur 😀

    2. Sitt i sofan å kjenne virkelig på kroppen at tabatan igår va tung!! Å æ kjørte ikke timen etter. Du e jo gal du! In a god way😜 riktig god helg!!

    3. VAr på maxpuls på onsdag, hadde tabata. Fy søren, jeg hadde vondt i kroppen de neste dagene.
      Skikkelig bra trening 🙂
      Pannekakene så gode ut! NAM
      Du er et flott forbilde! 🙂

    4. Hei!
      Lurte på hva annet Vegard Thevik anbefalte i forhold til å redusere fettprosenten?
      Er det noe spesielt du endrer i kotholdet ditt når du deffer? Mindre karbohydrater, eller generelt et lavere energiinntak? Veier du maten din?

    5. Wow, hørtes kjempegodt ut, må prøves!
      Jeg tenkte å kjøpe det vaniljeproteinet, men det blir jo så klart å kaste bort penger hvis jeg kjøper det, og det ikke smaker godt. Så jeg lurte på om du synes det smaker godt? Altså, hvis jeg kun blander det med vann. Jeg er ikke så veldig kresen, men vil høre din mening. 😉

    6. Kan ikke du være så snill å fortelle litt mer om Jorda-Rundt reisen din? Hvor skal du, hva pakker du med deg osv? Kommer du til å blogge underveis? Skal selv på en 3 måneders reise i mai, og det er ikke noe som er bedre enn å drømme seg bort mens man leser om andres reiser.

    7. Har et spørsmål, irrelevant til innlegget. Hva er den store forskjellen på beinpress-apparatet og lårpress-apparatet? 🙂

    8. Ingrid: Jeg kjører samme kosthold som vanlig ca jeg, men har hatt helgene totalt fri tidligere 🙂 Sånn er det ikke lenger nå, har heller frimåltid enn hele fridager 🙂

    9. Hei!
      Driver å steker disse akkurat nå! Har prøvesmakt, og de ble kjempegode:)
      Hadde ikke vaniljeprotein, så ble med smak av sjokolade. Men som sjokolade-elskeren jeg er, funket det helt fint;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg