Pakkelykke, kliss og kveldsmat

Over ser dere mottoet jeg prøver å leve etter, sammen med train hard or go home – selvfølgelig 😉 Livet går ikke alltid som man har tenkt, men det handler om å finne ut hva som gir akkurat deg glede i livet og hva som gjør deg lykkelig. Dette har jeg blitt enda mer bevisst på nå enn før, med en helt ny hverdag enn tidligere. Fra å være samboer med den personen du tror du skal leve resten av livet med, til å plutselig stå helt alene og flytte inn på jenterommet hos mor og far. Helt ærlig er det dødstungt – selv om jeg liksom skal være jenta av stål. Heldigvis har masse positivt å fokusere på fremover, i tillegg til at jeg har så utrolig mange flotte mennesker i livet mitt som løfter meg noen hakk opp hver eneste dag. Fantastiske venner og familie, og ikke minst alle dere som leser bloggen min. Enn at så mange jeg ikke aner hvem er engang viser så mye godhet mot meg – det er nesten litt surrealistisk. Takk for alle flotte mailer dere sender og alle kommentarer dere poster – det lyser virkelig opp hverdagen min 🙂 

Ok, ferdig med kliss for i dag. Jeg har jo allerede nevnt at man må gjøre de tingene som gjør en lykkelig, og det er jeg  flink til nå om dagen. Masse trening og aktiviteter jeg elsker, og jammen har jeg kjøpt litt lykke også!  For gjett hvem som ble overlykkelig da denne plutselig stod utenfor døra i dag:

Det var meg det! Og inne i pakken skjulte det seg blandt annet:

Min helt egen ellipsemaskin!!! 😀 Spørs om jeg er fornøyd med denne da gitt – lykke kan faktisk kjøpes for penger det! Nå kan det regne, snø og blåse så mye det bare vil, denne jenta får gjort cardioen sin likevel 🙂 Måtte jo selvfølgelig prøvekjøre den allerede ikveld og den kommer til å bli flittig brukt fremover. HAPPY GIRL 🙂

Jeg driver jo med dette beachform-prosjektet mitt, og da har jeg spurt Vegard Thevik om litt hjelp iforhold til matinntak/trening/kosttilskudd. Jeg kan jo mye om det selv, men det er så lett å se seg litt blind på egen kropp noen ganger at det kan være lurt å få innspill fra noen andre med god peiling. Det er det ingen tvil om at Vegard har, og han anbefalte blandt annet noen kostttilskudd jeg ikke har brukt tidligere. Heldigvs hadde verdens beste sponsor X-life dette inne, under ser dere noe av det som lå i pakken:

Beta alanine, taurin, frenzy fatloss, ZMA og BCAA blir inntatt daglig fremover sammen med mye trening og riktig mat – bikinikropp here I come 🙂 I tillegg bestilte jeg også et superfint sett med superundertøyet fra Kari Traa som du finner her. Jeg er jo kjempefan av utecardio enten til fots eller på ski når været tillater det, da er det viktig meg varme klær under 🙂 Og så må jeg bare nevne vottene som ligger der, de er så smartw! Det er nemlig et lag på tommelen som gjør at jeg kan bruke Iphonen min MED vottene på 🙂 Det er digg det, så slipper jeg å fryse på fingrene hver gang jeg skal ta et nytt bilde for å legge ut på instagram 😉

Velfortjent kveldsmat etter cardio på ellipsemaskina, kasseinfluff av bringebær og vaniljeprotein. Dette er seriøst yndlings-kveldsmaten, ville ikke ha byttet den bort mot noe annet! Sjokoladeprotein og sukrinmelis blandet med litt vann som sjokoladesaus over – NAMMIS 🙂 Nå skal jeg legge meg på lading til en ny dag med nye muligheter, god natt alle sammen 🙂

28 kommentarer
    1. Heldige jente, dette fortene du! Det er nok tøft no, men det blir bra. Husk at ting skjer for ein grunn, om ei tid vil du sjå tilbake på dette og kanskje innse at sjebnen gjorde et godt valg for deg, håper det :):) Ha ein fin kveld 🙂 Kos deg med innecardio 🙂

    2. Fineste og flotteste Nora! Nå vet jeg ikke hva som skjedde, men det er uansett hans tap. Flottere jente enn deg finnes nemlig ikke – digger deg og bloggen, STÅ PÅ 🙂

    3. Nora ! <3 du som er så tøff, kommer deg gjennom dette også! og med det mottoet øverst i innlegget, tror jeg du kommer fint utav det:) det viktigste er jo at man har det BRA med seg selv, så får alt annet komme etterpå:)

    4. shiiit bradpitt det var mye i ett innlegg :p Først er du jo super heldig som har så gode mennesker rundt deg og gode sponsoerer som hjelper deg på veien for det du nbrenner for! Tiden leger alle sår så håper du kommer deg gjennom det<3 Hilsen ei som også er flytta inn på jenteromme igjen 😉

    5. Ååååh, så herlig med egen ellipsemaskin! 😀 Regner med det blir mange morgen-cardioer på den fremover 😉 Synes du er ei sikkelig tøffa, du står på og gjør ditt beste hele tiden. Ha en fin dag Nora 🙂

    6. Nå er det lenge siden jeg har vært innom! Veldig inspirerende og morsomt å lese bloggen din, Nora! Må nok beynne å låne mat oppskrifter av deg i ny og ne. Ha en fin dag!

    7. Tusen takk for at du fokuserer like mye på det indre som det ytre.
      I dag er det du som har løftet meg noen hakk opp<3
      Du er en så vidunderlig person Nora, takk for at du deler så mye med oss:)

    8. Det som du er flink til er på holde fokuset. Hatt en dritt uke… orker ikke spise, spiser det jeg kommer over av det jeg har igjen (Som ikke er bra) så det skal sier.. Du er flink! Og skaper litt motivasjon. For hjernen sier jo en ting…

    9. hei Nora!! Har et spørsmål til deg ! 🙂 Jeg trener masse i sal! Som dans, krønsj, aerobic osv.. og lurer på hvilke sko jeg burde ha! har du noe å anbefale!? 🙂 setter pris på svar 😀

    10. Herregud for en latterlig bra blogg du har 😀 Har fulgt deg lenge og den blir bare bedre og bedre, keep up the good work ;D Hvis du vil lese om hvordan jeg gikk ned 15kg pga sykdom, så kan du ta en titt på bloggen min 🙂 Just sayin’ !
      God helg 😀

    11. Stå på Nora, du er rå! Er innom bloggen din hver dag og det er merkelig hvordan jeg blir smittet av ditt gode humør og lidenskap for trening! 🙂

    12. Mycket inspirerande blogg… Du är en förebild för oss fitness intresserade som ännu inte kommit så lång i vår utveckling!
      Kramar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg