Morgencardio & gladjente

God morgen 🙂 Jeg akkuat kommet inn døra etter en helig runde med morgencardio. Ca.1 time rask gange ute i vintervær gir virkelig en frisk start på dagen! Da er det godt å ha varme klær, er så glad i rosasløyfe-serien fra Craft – fine, feminine, varme og støtter en god sak 🙂 Nå skal jeg spise litt før jeg tar turen til Kaliber for dagens styrkeøkt, kveldsvakt på jobb i dag og da må treningen gjøres tidligere på dagen. I dag er det bryst, skuldre og triceps som skal tynes, selv om jeg merker at alle de muskelgruppene allerede jamrer etter gårsdagens tabata-treninig på Maxpuls. Tenkte å filme neste økt der slik at dere får se hvor bra det er! 🙂 

Over ser dere gårsdagens middag, stekt torsk og asparges. Det er undervurdert mat, for det er jo faktisk dødsgodt 🙂 Tror nok heller bare at folk blir utrolig lei av det på diett, men når man kan spise litt mer valgfritt smaker dette nammis. Torsk er som kjent supermat på diett, utrolig bra næringsinnhold, magert og metter. Dagens lekse: spis fisken din! Jeg lagde like gjerne fire porsjoner slik at jeg har matbokser noen dager. Orker ikke å stå på kjøkkenet hver eneste dag, da tar jeg heller et par ganger i uka hvor jeg steker  MYE mat. 


Etter trening spiser jeg alltid en større mengde raske karbohydrater for å fylle opp musklene, i går ble det varianten over. Blandet sjokoladeprotein og PB2 med litt vann, smurte det over riskaker og toppet med litt sukkerfritt syltetøy. Gjør både smaksløkene og musklene glad 🙂 

Over til ting som gjør jenta  veldig glad! Jeg lovte jo å fortelle det aller beste med hele me-week, og det var uten tvil besøket mitt hos ElinKlinikk Stokkan. Fått mer volum i leppene med restylane, det er jo nesten et år siden jeg var der sist så nå var det virkelg på tide! Restylane inneholder jo et naturlig stoff i kroppen, og effekten forsvinner at seg selv gradvis etter ca 6 mnd. Føler meg så mye bedre etter hvert besøk hos Elin, synes det gjør så mye med det totale utseende mitt. I tillegg er det godt å vite at man er i trygge hender i sikkerhet om at man ikke ser ut som en and etterpå 😉 Superfornøyd med min nye look – happy girl!

NÅ venter Kaliber, GOGOGO 🙂 Ha en fin dag alle sammen!

30 kommentarer

Siste innlegg