Lørdagsdrink og ny favoritt

Over ser dere min lørdagsdrink som jeg LETT valgte foran drinker på byen 🙂 Denne supergode sjokolade milkshaken var velfortjent etter en økt på rygg og biceps på Kaliber i går. 1 scoop troponin med sjokoladesmak, 1 banan og litt melk i en blender er alt du trenger for å lage denne 🙂 Perfekt som restitusjonsdrikk etter trening. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ta noen cardiorunde igår, men etter økta oppdaget jeg at min FAVORITT innen cardiomaskiner plutselig sto på gymmet! Det var akkurat som den ropte på meg, så da ble det 30 minutter ekstra med svetting på denne jenta. Planen min var å løpe mila etter jobb i dag – men det spørs om den ikke utgår for litt mer svetting på denne herligheten:


Møt min nye kjærlighet: stairmasteren! <3

Forelsket meg i den maskinen når jeg bodde i Hawaii, og har mast om å få den til Kaliber helt siden jeg kom hjem. Gjett om jeg ble lykkelig da jeg plutselig oppfaget den i går, nå er det i allefall ikke tvil om at Kaliber er verdens beste gym! Det vil bli tilbringt en del timer på den i tiden fremover – denne maskinen er så god og effektiv.  Rett opp i puls og ekstra mye jobbing med rumpe og lår, akkurat som jeg liker 🙂 I går gjorde forresten jeg det aller beste med hele me-week gleder meg til å fortelle dere om det! Startet dagen idag med litt kos før jobb også;

Nå er det klart for jobb – ha en sporty søndag alle sammen! 🙂

22 kommentarer
    1. Den “trappa” så virkelig kul ut. Hmmm det hadde vært et alternativ til mølla ja. Rompe, lår og kondisen får sitt. Det er det jeg kaller “kindereggtrening.” Men det jeg egentlig lurer på er hvor mange jobber har du for tiden og hva jobber du med? Jeg synes du er på jobb tidlig og sent + helger. Helt imponert over energinivået ditt jeg:)

    2. may: Det er den også!! 🙂 Jeg jobber i DNB, her er det åpent alle dager hele året 🙂 Så da blir det en del rare tidspunkter jeg jobber på, men det fungerer veldig fint for min del. Nesten litt imponert over energinivået mitt selv ogå – det er veldig høyt om dagen og det liker jeg svært godt!

    3. Ahhh lagde oxo samme type shake i går bare jeg brukte chocorite i stedenfor troponin til en forandring og 1 ts kakaopulver i tillegg siden det var lørdag 😉
      Den smaker utrolig digg å jeg oxo velger LETT denne fremfor drinker på byen 🙂
      Når det kommer til Stairmasteren så den SINNSYKT artig ut !
      Så veldig mye mere givende ut en tredemølla.. Er.. Så.. lei.. hehe..
      Har syklet en del for litt variasjon i det siste, men stairmasteren kjente jeg at jeg VIRKELIG blei sugen på 🙂
      En flott søndag ønsker deg Nora !

    4. Nam, det må jeg prøve 🙂 jeg pleier å mikse melk, vaniljeproteinpulver og frosne jordbær, og det smaker akkurat som jordbærmilkshake 🙂

    5. Tora: Jeg går jo bare på den – men kan jo filme å legge ut på FB-siden min f.eks 🙂 Litt kjedelig å se på at jeg bare går til et blogginnlegg tenker jeg 🙂

    6. Nam, så godt ut! I fare for å virke som en sånn “kommenter bloggen min”-frøken, så vil jeg bare si at du bør sjekke ut bloggen min, det første innlegget:) Det er mye på grunn av deg at det skjer, og det ser du også i intervjuet på Helene sin hjemmeside:) Bare så du vet det:)

    7. Elsker den stair masteren! Den var den eneste det gikk i da jeg var i USA (var på Hawaii faktisk). Har enda ikke vært på et treningsstudio her hjemme, som har akkurat den “trappe” varianten : ( og ingen kaliber her i nærheten heller.

    8. Herlig med både styrke, cardio og solarium på en dag!! Da må man jo bare føle seg bra etterpå 😉 Har aldri brukt sånn maskin selv siden jeg ikke har funnet den på noen av treningssentrene, men har hørt at de er syyykt effektive. Skal til Hawaii etter jul på utveksling, så kan jo satse på at de har det der!! ;D

    9. Hei Nora!
      har ett lite spørsmål til deg!
      Jeg trener 6-7 ggr i uka, og varierer med både styrke og cardio. Har prøvd en del kostilskudd, blant annet bruker jeg proteinfabrikkens calorieburn, som jeg ikke synes har en særlig effekt.
      Synes det er så vanskelig og kvitte seg med de ekstra kiloene!
      Vurderer å bestille Stack 4, som jeg så de hadde hos gymgrossisten. har du noe erfaring om disse tablettene? setter kjempestor pris på svar 🙂
      Elsker bloggen din, den gir meg virkelig motivasjon:-)

    10. Hei 🙂 jeg vil bare si at du er et supert forbilde! Men jeg lurer på en ting: Hva studerte du? Er så usikker på hva jeg vil, så må bare hente litt informasjon rundt omkring 🙂 Takk for svar 😀

    11. Hei 🙂 Kan jeg spørre om noe? Har du silikon over eller under brystmuskelen, runde eller høyprofil og hvor mange gram? Syntes du har så fin størrelse på dine. Ha en fin uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg