Mandagslove og me-week

Jeg vet jeg er rar, men jeg er så glad i mandager 🙂 Uthvilt etter helgen og full av energi til å møte en ny uke – må jo bare elske det! Startet dagen med 60 minutter rask gange som morgencardio på mølla, godt å svette litt før man tar fatt på dagen 🙂 Tenkte å gå ute, men det fristet plutselig lite når gradestokken viste 11 minusgrader klokka 6 i dag tidlig. Brrr! Ble fort varmt når jeg kom meg på mølla heldigvis 🙂


Du vet du er blogger når du tar bilde av deg selv på mølla! Mihi 😉 

Jeg klarte selvfølgelig å glemme matpakken min igjen og måtte kjøpe lunsj som for min del er dagens første måltid på butikken. Det finnes nemlig sunne og næringsrike alternativer der og – du må ikke ende opp med knekkebrød og smøreost selv om du skulle glemme matpakken 🙂 

Cottage cheese, eple, fun light og litt druer havnet i handlekurva mi, og lunsjen ble supergod! 

Etter jobb var det klart for ei økt på Maxpuls igjen – digger de øktene! Gleder meg liksom hele dagen til å komme dit å svette – det er så bra trening og ikke minst god stemning der. Fullt av treningsglade mennesker som motiverer og pusher hverandre, det gjør det så gøy å trene 🙂 

Akkurat nå ligger jeg i senga med tøfler, iskald pepsi max og ansiktsmaske 🙂 Jeg synes virkelig at jeg fortjener litt me-time, og bestemte meg like gjerne for at hele uka skal være me-week! Gjøre masse fine ting bare for meg selv, vi fortjener alle litt egenpleie innimellom. Godt for både kropp og sjel å sette av litt tid for seg selv i hektisk hverdag. Har store planer om at dette skal bli en fin-fin uke med andre ord, den har i allefall startet perfekt! Håper alle dere også har hatt en bra start på uka – og at den fortsetter like bra 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg