Ukens siste

LØRDAGSKVELD – ENDELIG 🙂 Litt travel jente, så middagen i dag ble knekkebrød med en boks cottage cheese, banan og kanel. NOM! Ferdig med ukas siste styrkeøkt på Kaliber i dag, og økta så slik ut:

Markløft 3 x 8, 90 kg

Stående roing 3 x 10, 50 kg

Sittende roing 3 x 10, 45 kg

Nedtrekk 3 x 12, 45 kg

Rygghev 3 x 10

EZ-curls 3 x 10, 22,5 kg

Sittende bicepscurls 3 x 10, 7,5 kg

Hammercurls med tau 3 x 12, 25 kg


Fornøyd med rosiner og ikke minst med all SNØEN etter trening 😀 

Her kommer det dere sikkert er mest fornøyd med – nemlig konkurransen jeg har hatt gående! Vinneren ble Ingrid – gratulerer så mye. Hun ønsket seg protein og BCAA fra X-life, bare å glede seg til pakke i posten 🙂 Bra valg, om jeg så skal si det selv. Nå skal jeg komme meg i dusjen og på jentekveld, godt med rolig helg for å lade opp til ei ny uke med nye treningsøkter og muligheter! Ikke minst mange turer – forhåpentligvis noen ute på ski også sammen med superjenta mi 🙂 Lurte meg selv til å tro at jeg kunne være uten henne, men der tok jeg grundig feil! Enda godt jeg får låne henne innimellom, så vi kan nye herlige vinter-Trondheim sammen 🙂 

GOD HELG ALLE SAMMEN 🙂 

18 kommentarer

Siste innlegg