Kettlebells, lasagne og intervallmix

video:intervallmix

God kveld! Etter videregående jobbet jeg som spinninginstruktør – og til pulsspinn pleide jeg ofte å bruke en intervallmix laget av Fredly Folkehøgskole. Etterhvert ble jeg møkklei av den, og har ikke hørt på den på flere år. Så dukket den plutselig opp på en cd i flyttinga – og jeg la den inn på pcn med engang! Dødslykkelig for å ha den tilbake 🙂 Den ligger over – akkurat 45 minutter, 10 min oppvarming etterfulgt av 4 drag på 4 minutter. En alarm går 30 sek før dragene begynner, altså er dette en perfekt 4 x 4 mix for både spinn og på mølla 🙂  

I dag hadde jeg styrkefri – og valgte å dra på Maxpuls for å være med på en time med kettlebells etter jobb. Det går utrolig mye på teknikk – og jeg er helt ærlig ganske så sugen enda. Men jeg skal bli bedre – øvelse gjør mester! Gøy med litt annen type trening, tror jeg har godt av å bli mer allsidig 🙂



Dagens middagble en sunn lasagne – det er så godt! Stekte karbonadedeig, sopp, løk og paprika i panna og helte over en boks hermetiske tomater som saus. Squash i stimler skjært med ostehøvel ble brukt istedet for pastaplater, toppet med fersk spinat , cottage cheese og mozzarella. Torsdagskos 🙂

21 kommentarer
    1. Kjekt å ha intervall musikk..si i fra hvis du legger den ut noe sted. Har ikke tenkt på det før, men et slikt musikk program må jo være bra å løpe etter på mølla. 🙂

    2. Hei Nora.
      Har fulgt bloggen din lenge og du er virkelig en inspirasjon for oss begge. Håper vi får se deg på scenen igjen en dag 🙂
      Har lyst til å tipse deg om en konkurranse vi la ut på bloggen vår i går, kan vinne masse flotte forbruksvarer ved å legge igjen navn eller kommentar.
      Håper du finner det interessant 🙂
      Mvh Anders & Linda

    3. God morgen:)
      Variasjon er veldig bra, det må nok jeg også fokusere mye mer på nå fremover:) Men, morsomt å prøve masse nytt da!!
      Samboeren min var der på kurs med Allan for et par helger tilbake. Elsker å trene med kettlebells jeg også, men har MYE igjen å lære:)
      Visste ikke at du hadde jobbet som spinnininginstruktør, det tror jeg du passet til:)
      Ha en fin lørdag:)

    4. Hei. Kunne du ikke lagt ut mixen på youyube eller noe så vi kan laste den ned og løpe til vi også 🙂

    5. KEttlebells er så gøy! Jeg er blitt hektet på det (hallo gangsperr). Og teknikken kommer seg etter hvert=) Lasagne med spinat er så godt, namnam<3

    6. Åneii, var du der på torsdag?? Så uflaks, er der HVER torsdag, men kunne ikke denne uka… Hadde vært så utrolig kult å treffe deg! Jaja, kanskje en annen gang 🙂

    7. Åå den musikken bringte frem mange minner fra mine yngre år,var på mye høypulstimer.Kjempedeilig!
      Og den maten må jeg virkelig få prøvd ut,så digg ut og sunt 🙂

    8. Ønsker gjerne at du laster opp, eller lager til en spotifyliste av de sangene! Hadde vært kanon å hatt på trening 🙂

    9. Hei. Jeg lurer på hvilken trenings-bh du bruker. Trenger sårt tips til en som støtter godt! Regner med at du har prøvd noen forskjellige i løpet av din treningstid?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg