Hektisk helg

Hei dere! Beklager at jeg har vært verdens verste blogger de siste dagene, jeg har bare hatt så utrolig mye å henge fingrene i. Både på jobb, hjemme og på trening – selvfølgelig 🙂 Må starte med å si gratulerer til alle fantastiske utøvere som deltok på NM i helga 🙂 For en jobb dere har gjort!  Jeg har vært på jobb ca hele helgen, og kunne derfor ikke reise til Oslo hvor jeg egentlig skulle stå på stand for Better Bodies som jeg hadde utrolig lyst til. Menmen, en kan ikke rekke over alt! Det gikk jo heldigvis live, og det kribler så sykt i bodyfitness-sjela mi når jeg ser på alle disse glinsende og muskuløse kroppene! Tenk at det har gått et helt år siden jeg sto der selv!

Jeg vet ikke hvor mange spørsmål jeg har fått om det i det siste, eller hvor mange ganger jeg har spurt meg selv også om når jeg skal stille igjen. I og med at jeg blir borte fra trening fra januar-juli neste år fordi jeg skal REISE JORDA RUNDT er jo NM 2013 helt klart uaktuelt.  Trenger jo tid for å bygge opp muskelmassen igjen, så da blir det nok ikke før i 2014. Men kanskje jeg rekker det til våren hvis jeg er flink jente! Vi får se – jeg skal iallefall stå på den scenen igjen, og da skal jeg være mye bedre enn sist!

Siden sist blogginnlegg har jeg trent både økt 2 og 3 på det nye programmet mitt. Økt 2 er bryst, skuldre og triceps mens jeg trente økt 3 i går, som går på rygg, biceps og mage. Økta så slik ut:

Markløft 3 x 5-8

Stående stangroing 3 x 6-10

Sittende roing 3 x 8-12

Nedtrekk 3 x 8-12

Rygghev 3 x 10

EZ-curls 3 x 8-12

Hammercurls 3 x 8-12

Mage

Liker det nye programmet veldig godt – selv om det er uvant å bare være på Kaliber 3 ganger i uka. Men veldig godt å bruke mer tid på annen type trening også – derfor passer dette perfekt for meg akkurat nå 🙂 Det har jo vært helg, og da er det på sin plass med litt ekstra kos. Både sunn og usunn kos, ekstremt god var i allefall den sunne kaka med ferdigmix fra X-life! Glasur av phiadelphiaost, litt kokossmør og sukrinmelis. Toppet med kokosflak til pynt – NAM 😀 


Ha en fin kveld da dere, lad opp til ei ny og sporty uke! 🙂 

12 kommentarer
    1. Du ER flott altså, og en dag er det din tur igjen skal du se:)
      Den kaken der så jo ikke NOE god ut da, nam nam sier jeg bare! Ha en fin søndagskveld Nora:)

    2. Jeg har den samme splitten som deg, men jeg trener den 5 dager i uka. Så går de bare på tur etterhverandre.

    3. Herreguuud så saftig den kaka ser ut!! Brukte den ferdigmixen på bursdagen min, men glasuren var 70% kokesjokolade, som ikke smelta litt engang. Så blir pent nødt å teste ut glasuren du lagde, selvom jeg er på diett 😮 Selve kakamixen er jo kjempegod også! 🙂 Og, takk for mange tips til herlige oppskrifter på bloggen din! Prøver å teste ut det du legger ut, du er så flink og da er det eksra gøy å prøve seg på oppskriftene dine :))

    4. Elsker bloggen din, Nora! Er inne daglig og suger inn motivasjon til egen trening 🙂 Stå på!!
      Btw, har du silikon? Jeg forstår ikke hvordan veldig mange av dere fitness-bloggere med SÅ lav fettprosent kan være så velutstyrt? 😛 Hilsen nysgjerrig sørlandsjente.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg